اسپانیا؛ کشف شش تن کوکائین در میان خوشه‌های موز

اسپانیا؛ کشف شش تن کوکائین در میان خوشه های موز
اسپانیا؛ کشف شش تن کوکائین در میان خوشه های موز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس اسپانیا آوریل گذشته در اقدامی بی سابقه موفق به کشف حدود ۹ تن کوکائین از یک کانتینر حامل موز در بندر آلگسیراس کرده بود.

آگهی

پلیس اسپانیا روز پنجشنبه از کشف بیش از ۶ تن کوکائین و دستگیری ۱۶ عضو یک باند قاچاق مواد مخدر در مالاگا واقع در جنوب این کشور خبر داد.

بر اساس گزارش پلیس اسپانیا این مواد در لابلای خوشه‌های موز در یک منطقه صنعتی جاسازی شده بود.

ماموران پلیس پس از کشف این محموله مواد مخدر و دستگیری افراد مرتبط با آن اقدام به بازرسی و تفتیش بیست منزل مسکونی و شرکت کردند که در پی این ماموریت بیش از ۳۰۰ هزار یورو پول نقد، تعدادی سلاح و چند دستگاه خودرو لوکس در مکان‌های یاد شده کشف و توقیف شده است.

کشف شش تن کوکائین در اسپانیا

در گزارش پلیس اسپانیا آمده است که افراد مظنون به عضویت در این باند قاچاق، از طریق شرکتی فعال در زمینه وارادت انبوه موز و دیگر میوه‌جات اقدام به خرید و جابجایی مواد مخدر از آمریکای لاتین و به طور مشخص از کشور کاستاریکا می‌کرده است.

بر اساس این گزارش تحقیقات درباره این باند قاچاق از حدود یک سال پیش در جریان بوده است. نتیجه این تحقیقات مشخص کرده است که چند مسئول پرتغالی و آمریکایی نیز در این ماجرا دست داشته‌اند.

پلیس اسپانیا در ماه آوریل گذشته در اقدامی بی سابقه، موفق به کشف حدود ۹ تن کوکائین از یک کانتینر حامل موز در بندر آلگسیراس شده بود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشف ده‌ها کیلو کوکائین جاسازی شده در آناناس

بحران اعتیاد جوانان فرانسوی به الکل، کوکائین و فیلم‌های پورنو

افزایش هشدار دهنده مصرف کوکائین در اروپا