پرسپولیس بدنبال رویای سه بر صفر؛ گزارش اختصاصی یورونیوز از تمرین آخر

پرسپولیس بدنبال رویای سه بر صفر؛ گزارش اختصاصی یورونیوز از تمرین آخر
Copyright عکس از ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پرسپولیس که بازی رفت را با دو گل به کاشیما واگذار کرده برای قهرمانی در آسیا باید حریف ژاپنی خود را در ورزشگاه آزادی با نتیجه بهتری شکست دهد. آیا رویای پیروزی سه بر صفر(یکی از نتایجی که رای به برتری کلی پرسپولیس خواهد داد) در این بازی برای برانکو و شاگردانش محقق خواهد شد؟

آگهی

تیم پرسپولیس در حالی آخرین تمرین خود را روز جمعه عصر در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که قرار است شنبه مهم ترین دیدار سالیان اخیرش را در چارچوب فینال جام قرمانان آسیا در مقابل حریف ژاپنی خود کاشیما آنتلرز برگزار کند .

تیم پرسپولیس اگر چه دیدار رفت را با نتیجه دو بر صفر به حریف ژاپنی واگذار کرد اما کادر فنی و بازیکنان این تیم امیدوار هستند تا با بهره مندی از میزبانی در بازی برگشت و به پشتوانه هشتاد هزار تماشاچی نتیجه بازی رفت را جبران و برای نخستین بار جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس که تا کنون توانسته نتایج خوبی را با این تیم به دست بیاورد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به اهمیت حضور هواداران این تیم اشاره می کند، او با بیان اینکه پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد می گوید: «طبیعی است. ما هم در مقابل برای این شوق و هواداری آن‌ها زحمت می‌کشیم و فکر می‌کنم بازیکنانم از همه بیشتر مستحق تشویق شدن هستند چون در هر بازی با تمام نیرو و شوق فراوان به زمین رفتند. آن‌ها همیشه دنبال برد بوده‌اند. هوادان هم این خاصیت آن‌ها را شناخته‌اند. به نظر من این عشق دو طرفه است.»

برانکو با اشاره به مهمترین بازی ملی ایرانی ها در سالهای اخیر مقابل ایرلند، از شرایط همسان این دو مسابقه یاد می کند. شاید او بر این باور است که شاگردانش بر خلاف شاگردان آن روزهای بلاژوویچ توانایی توامان گل نخوردن در این مسابقه و بثمر رساندن سه گل را داشته باشند.

از سوی دیگر سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس نیز با اشاره به اینکه بازی پیش رو یکی از روزهای سخت پرسپولیس خواهد بود به خبرنگاران گفت : «همه با هم هستیم تا بتوانیم موفق شویم. این موفقیت به همه کمک می‌کند. بازیکنان ما برای بازی همگی آماده هستند. با تیمی بازی داریم که در هر لحظه خطرناک است. تیم ملی ژاپن از بهترین تیم‌های آسیا است و باشگاه‌های این کشور هم پیشرفت کرده‌اند و در کلاس بالایی فوتبال بازی می‌کنند. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد. ما آماده‌ایم و می‌خواهم که هوادارن‌مان در کنار ما باشند تا لحظه ها را ببریم. لحظه به لحظه پیش می‌رویم. برای این بازی بزرگ آماده‌ایم و امیدوارم که روز بزرگی را رقم بزنیم.»

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

کمتر از هزار صندلی ورزشگاه آزادی سهم زنان از فینال لیگ قهرمانان

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آستانه دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما از در نظر گرفته شدن جایگاه ویژه ای در ورزشگاه آزادی با ظرفیت ۸۵۰ نفر برای تماشاچیان زن فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است. قرار است تعدادی از دختران ایرانی هم در با لباس محلی در مراسم اهدای جام حضور داشته باشند.

تقاضای رییس فدراسیون فوتبال از هواداران پرسپولیس

مهدی تاج از هواداران خواست به واسطه حضور رئیس فیفا و AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرتاب نارنجک دست‌ساز و انجام هرگونه حرکت ناشایست خودداری کنند. به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال ایران گفته : «کسی که جلوی مسئولان عالیرتبه فوتبال جهان کار ناشایست انجام دهد، ایرانی نیست. هواداران برای بازی امروز رعایت کنند؛ چرا که منتظر قهرمانی پرسپولیس هستیم.»

بیشتر بخوانید:

گفت‌و‌گوی یورونیوز با کاپیتان پرسپولیس؛ حسینی: دل هواداران را شاد می‌کنیم

پرسپولیس بازی رفت فینال آسیایی را به کاشیما باخت

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مهدوی کیا به یورونیوز: زمان قهرمانی متوالی دیگران صحبت از «مهندسی» نبود

دختری که بازی پرسپولیس-السد را در ورزشگاه دید: پسرها پناهم دادند

پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید