انگولو کانته، قهرمان در مستطیل سبز و خارج از آن

انگولو کانته، قهرمان در مستطیل سبز و خارج از آن
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

با وجودی اینکه بسیاری از ستاره های دنیال فوتبال با پولشویی و فرار مالیاتی، از جمله رونالدو و مسی، نگاه هواداران به پردرآمدترین رشته ورزشی را پر از شک و تردید کرده است انگولو کانته ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه خلاف آنرا ثابت کرد.

آگهی

میزان محبوبیت انگولو کانته، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه و چلسی با انتشار اخبار جدید درباره او افزایش یافت.

تارنمای مدیاپارت که در دو هفته گذشته گزارش‌های متعددی از پولشویی و فرارمالیاتی فوتبالیست‌ها و مالکان باشگاه‌های اروپایی منتشر کرده، چهارشنبه ۲۳ آبان در گزارشی اختصاصی نوشت انگولو کانته مرد میانی باشگاه چلسی که با این تیم به قهرمانی لیگ برتر هم رسیده، برخلاف میل باطنی و به درخواست باشگاه چلسی شرکتی در یکی از بهشت‌های مالیاتی در ایالات متحده تاسیس می‌کند اما بلافاصله درخواست چلسی برای واریز حقوق خود به این حساب را نمی پذیرد و خواستار دریافت حقوق معمولی‌تر و پایین‌تر از سوی چلسی می‌شود.

این در حالی است که دلالان مرتبط با باشگاه چلسی ماه‌ها از مرد خستگی‌ناپذیر آبی‌ها می‌خواهند تا با پذیرش فرارمالیاتی پول بسیار بیشتری دریافت کند.

بر اساس مدارک جدید طی انتقال او از باشگاه لستر به چلسی در سال ۲۰۱۶، شرکتی به نام «ان کی پروموشن» که در جرسی ایالات متحده و در یک بهشت مالیاتی مستفر است از کانته می‌خواهد ده درصد حقوق خود را به حساب این شرکت بریزد تا از پرداخت مالیات هم خود و هم باشگاه چلسی را معاف کند.

قهرمان دو دوره لیگ برتر با این درخواست مخالفت می‌کند. این در حالی است که وکیل آقای کانته حتی به مقامات چلسی قول می‌دهد تا ستاره فرانسوی مالیایی‌تبار را راضی کند، اما محبوب‌ترین بازیکن فرانسوی حال حاضر مشغول در تیم ملی با این درخواست مخالفت می‌کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند