واکنش ترامپ به انتقاد رامنی: برعکس او پیروزی بزرگی کسب کردم

دونالد ترامپ و میت رامنی
دونالد ترامپ و میت رامنی Copyright عکس از رویترز
نگارش از Euronews با استفاده از  رویترز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

میت رامنی در یادداشتی که در روزنامه واشنگتن پست به چاپ رسید رئیس جمهوری کشورش را به ایجاد «واهمه» در جهان متهم کرده بود.

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در واکنش به انتقادات میت رامنی، سناتور منتخب ایالت یوتا خواستار «کار گروهی» او شد.

میت رامنی در یادداشتی که در روزنامه واشنگتن پست به چاپ رسید رئیس جمهوری کشورش را به ایجاد «واهمه» در جهان متهم کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود ضمن اشاره ضمنی به شکست میت رامنی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ میلادی نوشت: «سوال اینجاست که آیا او [میت رامنی] مانند فلیک است؟ امیدوارم که اینطور نباشد. خیلی بیشتر ترجیح می دهم که میت بر روی موضوع حفاظت از مرزها و مسائل دیگر تمرکز کند، جایی که می تواند بسیار مفید باشد. من برعکس او پیروزی بزرگی کسب کرده‌ام. او باید برای همه جمهوریخواهان خوشحال باشد. کار گروهی انجام بدهید و پیروز شوید!»

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

توئیتر

دونالد ترامپ در توئیت خود به جف فلیک، سناتور کنونی ایالت آریزونا اشاره کرده است که از منتقدان جدی او در میان سناتورهای جمهوریخواه بود. رئیس جمهوری آمریکا پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده از عدم حضور جف فلیک در کنگره آینده ابراز خرسندی کرده بود.

نزدیکان میت رامنی تا کنون به توئیت روز چهارشنبه دونالد ترامپ واکنشی نشان نداده‌اند.

رابطه دونالد ترامپ با میت رامنی در زمان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ پرتنش بود. پس از آن اما برای مدت کوتاهی این تصور به وجود آمده بود که دونالد ترامپ قصد دارد میت رامنی را به عنوان وزیر خارجه در دولت خود انتخاب کند.

هر چند میت رامنی به عضویت کابینه دونالد ترامپ در نیامد اما رئیس جمهوری آمریکا در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ از نامزدی او برای عضویت در مجلس سنا حمایت کرد.

انتقاد میت رامنی از رئیس جمهوری آمریکا به گمانه زنی ها در مورد به چالش کشیدن نامزدی دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ دامن زده است. ممکن است برخی چهره های سرشناس حزب جمهوریخواه تصمیم بگیرند نامزدی دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه را به چالش بکشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ: می‌توانستم محبوب‌ترین رهبر اروپا باشم

دموکرات‌ها اکثریت را در مجلس نمایندگان آمریکا به دست گرفتند

دیدار ترامپ با رامنی، گزینه تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا