فوتبال؛ مهاجم بایرن مونیخ به جی لیگ ژاپن می پیوندد

آرین روبن به جی لیگ ژاپن می پیوندد
آرین روبن به جی لیگ ژاپن می پیوندد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«اسپورتس نیکون»، نشریه ورزشی چاپ ژاپن روز سه شنبه ضمن انتشار گزارشی مبنی بر ابراز علاقمندی چند باشگاه ژاپنی برای جذب آرین روبن از اف سی توکیو به عنوان نزدیک ترین باشگاه به وی نام برد.

آگهی

آرین روبن، مهاجم هلندی تیم بایرن مونیخ پایان فصل جاری پس از اتمام مهلت قرارداد خود راهی جی لیگ ژاپن خواهد شد. رسانه های ژاپنی روز سه شنبه با اعلام این خبر تصریح کردند که مقصد مهاجم کهنه کار بایرن باشگاه اف سی توکیو است.

مهاجم ۳۵ ساله اف سی هالیوود ماه دسامبر گذشته اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری از باشگاه بایرن مونیخ جدا خواهد شد و در صورت نداشتن پیشنهادی مناسب به دوران حرفه ای بازیگری خود پایان خواهد داد.

بنا به گزارش رسانه های آلمانی دو تیم پی اس وی آیندهوون و اینتر میلان نیز ممکن است پیش از انتهای فصل برای جذب آرین روبن دست به کار شوند. آیندهوون، تیم مطرح هلندی در حال حاضر توسط مارک فان بومل، هم تیمی سابق روبن در تیم ملی کشورش هدایت می شود و از گزینه های جدی برای جذب وی به شمار می رود.

این درحالیست که «اسپورتس نیکون»، نشریه ورزشی چاپ ژاپن روز سه شنبه ضمن انتشار گزارشی مبنی بر ابراز علاقمندی چند باشگاه ژاپنی برای جذب آرین روبن از اف سی توکیو به عنوان نزدیک ترین باشگاه به وی نام برد.

به نوشته این روزنامه ژاپنی روبن حتی موافقت خانواده خود را نیز برای سفر به ژاپن جلب کرده و به زودی با اف سی توکیو قرار داد امضا می کند. خبرگزاری فرانسه نیز با اختصاص گزارشی به این موضوع یادآور شده است که هنوز نتوانسته پاسخی صریح از جانب باشگاه ژاپنی درباره این انتقال دریافت کند.

لیگ حرفه ای ژاپن اخیرا چندین فوتبالیست سرشناس جهان نظیر آندریاس اینیستا، هافبک سابق بارسلون و تیم ملی اسپانیا و نیز لوکاس پودولسکی، مهاجم سابق تیم ملی آلمان را به خدمت گرفته است. اینیستا و پودولسکی در حال حاضر هر دو در باشگاه فوتبال ویسل کوبه ژاپن عضویت دارند.

فرناندو تورس، دیگر چهره سرشناس فوتبال جهان که به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده نیز از جمله خریدهای پر سر و صدای پیشین جی لیگ به حساب می آید که هم اکنون در باشگاه ساگان توسو توپ می زند.

آرین روبن که تجربه بازی در تیم های چلسی و رئال مادرید را دارد سال ۲۰۰۹ به بایرن مونیخ پیوست و با این تیم در سال ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان را فتح کرد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شرق آلمان دست کم ۵ کشته برجای گذاشت

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

دخترشایسته ۲۰۲۴ آلمان در گفتگوی اختصاصی با یورونیوز: مشاهده شجاعت زنان ایرانی مو به تنم سیخ می‌کند