احمد جنتی در مراسم ۱۲ بهمن: دولت آمریکا رو به افول است

احمد جنتی در مراسم ۱۲ بهمن: دولت آمریکا رو به افول است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جنتی:‌ لعنت به این فکرهای غلط که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می‌کنند آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند که میتوانند مشکلات ما را حل کنند

آگهی

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم چهلمین سالگرد ورود آیت الله خمینی به ایران (۱۲ بهمن ۱۳۵۷) وضعیت دولت آمریکا را رو به افوق توصیف کرد و گفت امروز حتی متحدان ترامپ هم به حرفهای او گوش نمی دهند و از او نمی ترسند و ما نباید در برابر آمریکا از خود ترس نشان دهیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که صبح جمعه در مرقد آیت الله خمینی برگزار شد به تمجید از آیت الله خمینی پرداخت و گفت: «امام به مسلمانان نشان داد که اسلام می تواند مدیریت و حکومت کند. امام بزرگوار ما قدرت نمونه در دنیا بود. امروز ۴۰ سال از پیروزی انقلاب ما می گذرد در این ۴۰ سال تمام دنیا تلاش کردند که حکومت اسلامی را نابود کنند. این حکومت برای قدرتهای دنیا ناشناخته بود آنها معتقد بودند اسلام باید در مساجد محدود باشد.»

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه همه قدرتهای دنیا معتقد بودند حکومت اسلامی یکی دو سال بیشتر دوام نمی آورد گفت: «در این ۴۰ سال آمریکا و تمام قدرت‌ها تلاش کردند تا این حکومت را بشکنند ولی موفق نشدند، این حکومت یک الگو برای دیگر ملت‌های مسلمان است.»

احمد جنتی با تاکید بر اینکه مردم ایران ثابت کردند تحمل گرسنگی را دارند ولی تحمل شکست انقلاب را ندارند افزود: «متاسفانه برخی مسئولان امروز یا بیش از اینکه به فکر مردم باشند به فکر خود هستند یا اینکه عرضه مدیریت و حل مشکلات را ندارند. امروز می بینیم که دنیا طلبی بر خیلی از مسئولان غلبه کرده است. لعنت به این فکرهای غلط که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می‌کنند آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند که میتوانند مشکلات ما را حل کنند.»

دبیر شورای نگهبان همچنین از عدم نظارت بر فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: « چرا باید فضای مجازی آنقدر باز باشد که جوانان به راحتی لاابالی‌گری و بی دینی بیاموزند فضای مجازی باید در خدمت نظام و انقلاب قرار گیرد.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مروری بر مطبوعات؛ چهل سال پیش در چنین روزی: ۱۲ بهمن سال ۵۷

پایان کار احمد جنتی؛ رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری کیست؟

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ایران آغاز شد