لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود یوونتوس به یک چهارم نهایی با هتریک رونالدو

 صعود یوونتوس به یک چهارم نهایی با هتریک رونالدو
صعود یوونتوس به یک چهارم نهایی با هتریک رونالدو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یوونتوس با این سه گل جواز صعود به یک چهارم نهایی را دریافت کرد تا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که تیمش در فصل جاری بدون رونالدو وارد بحرانی کم سابقه شده بیش از هر فرد دیگری حسرت از دست دادن ستاره پرتغالی را بخورد.

آگهی

تیم یوونتوس ایتالیا چهارشنبه شب در چهارچوب دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش ستاره پرتغالی خود جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد.

بانوی پیر که دیدار رفت را با نتیجه ۲ به صفر مقابل اتلتیکو مادرید واگذار کرده بود در مسابقه برگشت به‌واسطه نبوغ تمام نشدنی کریستیانو رونالدو، با ۳ گل نتیجه را به نفع خود برگرداند تا مسئولان باشگاه تورینی و هوارداران فوتبال در این شهر سرخوش از صعود به مرحله بعد باردیگر از خرید بزرگ ابتدای فصل احساس رضایت کنند.

اتلتیکو مادرید در بازی برگشت از همان ابتدای مسابقه کاملا اسیر بازی تهاجمی راه راه پوشان تورین قرار داشتند و نتوانستند بیش از ۲۷ دقیقه دروازه خود را بسته نگاه دارند.

کریستیانو رونالدو در دقیقه بیست و هفتم توپی را که برناردسکی از سمت چپ روی دروازه اتلتیکو فرستاده بود با ضربه سر تماشایی به نخستین گل یوونتوس تبدیل کرد تا نیمه اول این دیدار با برتری ۱ بر صفر شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به پایان برسد.

یوونتوس که می دانست با توجه به نتیجه دیدار رفت با یک گل راه به جایی نمی برد در نیمه دوم نیز ابتکار عمل را در دست گرفت و همان ابتدا در دقیقه ۴۹ باز هم با درخشش ستاره سابق رئال مادرید به گل رسید.

راه راه پوشان برای صعود تنها به یک گل دیگر نیاز داشتند که کریستیانو رونالدو آن را در دقیقه ۸۶ وارد دروازه شاگردان سیمئونه کرد.

پایان مسابقه برگشت یک هشتم نهایی با برتری یوونتوس

یوونتوس با این سه گل جواز صعود به یک چهارم نهایی را دریافت کرد تا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که تیمش فصل جاری بدون رونالدو وارد بحرانی کم سابقه شده بیش از هر فرد دیگری حسرت از دست دادن ستاره پرتغالی را بخورد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ شکست یوونتوس در لیون و پیروزی پپ بر زیزو در مادرید

لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستر سیتی چهار گل زد و حذف شد

حرکت جنجالی رونالدو در لیگ عربستان؛ ستاره پرتغالی النصر در خطر محرومیت قرار گرفت