نقاشی دیواری از پسر تخم‌مرغی در استرالیا

نقاشی دیواری از پسر تخم‌مرغی در استرالیا
Copyright تصویر از ویدیوی رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نقاشی دیواری از ویل کونولی، پسری که پس از پرتاب تخم‌مرغ به سوی یک سناتور استرالیایی به پسر تخم‌مرغی معروف شده در ملبورن استرالیا تصویر شده است.

آگهی

فیلم کوتاه لحظه پرتاب تخم‌مرغ توسط ویل کونولی، نوجوان استرالیایی به سوی فریزر آنینگ، سناتور استرالیایی در شبکه‌های اجتماعی به سرعت چرخید. حالا در یکی از کوچه‌های معروف ملبورن استرالیا تصویر تخم‌مرغ پرتاب کردن این نوجوان روی دیوار در ابعاد بزرگی نقاشی شده است.

این نقاشی دیواری با اسپری توسط «ون‌ تی راد» و در هوزیا یکی از کوچه‌های معروف ملبورن نقاشی شده است.

آنینگ، سناتور استرالیایی پس از حمله به دو مسجد در نیوزیلند سیاست‌های مهاجرتی استرالیا و نیوزیلند را در بروز حادثه اخیر موثر دانسته بود. سخنان او با انتقادهایی مواجه شد. ویل کونولی، نوجوان استرالیایی به سمت این سناتور استرالیایی تخم‌مرغی پرتاب کرد و از سوی فریزر آنینگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فریزر آنینگ بعد از این ماجرا در یک گفت‌وگو اعلام کرد: «یک استرالیایی وقتی یک مورد حمله قرار می‌گیرد از خودش حمایت می‌کند. من هم همین کار را کردم.»

پس از این حادثه یک حساب اینترنتی برای کمک به ویل کونولی ایجاد شد. کمک‌های مردمی قابل توجهی تا به حال به این حساب اینترنتی آمده تا بتواند در برگزاری دادگاه احتمالی این نوجوان کمکی باشد.

این نوجوان استرالیایی توسط وکیلش اعلام کرده که او از همراهی مردم شگفت زده شده و متعهد است که کمک‌های مردمی جمع شده را برای حمایت از خانواده قربانیان حمله به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند اختصاص دهد.

در حمله به دو مسجد نور و لینوود در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند ۵۰ تن جان باختند و دست‌کم ۴۸ تن دیگر نیز زخمی شدند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

در حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند ۵۰ تن کشته شدند

ادعای رئیس سرویس امنیتی روسیه: اوکراین، آمریکا و بریتانیا در حمله به سالن کنسرت در مسکو دست داشتند

بازرسان روسیه در تاجیکستان از بستگان متهمان حمله مسکو بازجویی کردند