چندین نفر در جریان درگیری در مراسم ختم نپسی هاسل زخمی شدند

چندین نفر در جریان درگیری در مراسم ختم نپسی هاسل زخمی شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد در این درگیری از «سلاح سرد» استفاده شده و در جریان آن «گلوله‌ای شلیک نشده» است.

آگهی

در مراسم ختمی که شب گذشته در لس‌آنجلس برای نیپسی هاسل، خواننده رپ و نامزد جایزه گرمی برگزار شده بود دست‌کم شش تن زخمی شدند.

نیپسی هاسل،‌ خواننده رپ روز گذشته در برابر فروشگاه لباسش در لس‌آنجلس به ضرب گلوله کشته شد و دو تن دیگر نیز در این تیراندازی زخمی شدند. مظنون اصلی این قتل همچنان متواری است.

به تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

گزارش پلیس لس‌آنجلس حاکی از آن است که وقتی صدها تن برای مراسم یادبود نیپسی هاسل گردهم آمده بودند، حدود ساعت ۸ شب به وقت محلی و به دلیلی که هنوز روشن نشده، درگیری‌ای میان حاضران آغاز شد که در آن شش تن زخمی شدند که حال دو تن از آنان وخیم است.

تجمع علاقمندان نیپسی هاسل در لس آنجلس. عکس از رویترز

به گزارش دیگر رسانه‌های محلی در جریان مشاجره‌ای که در آن از سلاح سرد استفاده شده دست‌کم ده تن جراحات سطحی برداشته‌اند. شمار بسیاری از نیروهای پلیس در محل تلاش کردند جمعیت حاضر را آرام و متفرق کنند.

نیپسی هاسل ۳۳ ساله که سابقه حضور در دار و دسته‌های خلافکار لس‌آنجلس را در نوجوانی داشت، ساعاتی پیش از کشته شدنش، در توییتی نگران کننده نوشته بود: «داشتن دشمنان قدرتمند برکتی است.»

نیپسی هاسل با نام اصلی ارمیاس آسگدم در جنوب لس‌آنجلس بزرگ شده بود. نخستین آلبوم او با نام «ویکتوری لپ» در ماه فوریه نامزد دریافت جایزه گرمیِ بهترین آلبوم رپ شد.

بیشتر بخوانید:‌

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آر. کلی خواننده مشهور آمریکایی به ده مورد آزار جنسی متهم شد

کریس براون، خواننده آمریکایی به اتهام تجاوز جنسی در پاریس بازداشت شد

مجلس نمایندگان آمریکا «از نهر تا بحر» را به عنوان شعار «یهودستیزانه» محکوم کرد