لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستر سیتی چهار گل زد و حذف شد

لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستر سیتی چهار گل زد و حذف شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بنابراین در دیدارهای نیمه نهایی آژاکس به مصاف تاتنهام خواهد رفت و در دیدار دیگر بارسلونا و لیورپول مقابل هم قرار خواهند گرفت.

آگهی

تیم منچستر سیتی با وجود آنکه در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در برابر تاتنهام به پیروزی رسید اما از صعود به نیمه نهایی بازماند. از سوی دیگر تیم لیورپول با پیروزی مقابل پورتو پرتغال به نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این هم بارسلونا و آژاکس جواز حضور در این مرحله لیگ قهرمانان را به دست آورده بودند بنابراین در دیدارهای نیمه نهایی آژاکس به مصاف تاتنهام خواهد رفت و در دیدار دیگر بارسلونا و لیورپول مقابل هم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

سقوط ۲۰ درصدی ارزش سهام باشگاه یوونتوس پس از شکست در برابر آژاکس

شب گذشته در پر گل‌ترین دیدار این مرحله درحالی تاتنهام و منچستر سیتی روبروی هم قرار گرفتند که تاتنهام در دیدار رفت توانسته بود با یک گل به پیروزی برسد.

رویترز
رحیم استرلینگ زننده دو گل از چهار گل منچستر سیتیرویترز

در دیدار برگشت شاگردان گواردیولا، با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسیدند اما باتوجه به نتیجه دیدار رفت و به خاطر گل زده در خانه حریف، تاتنهام به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

رحیم استرلینگ بازیکن منچستر ستی در این بازی دو گل به ثمر رساند اما سومین گل او که در دقیقه آخر به هدف نشست، توسط کمک داور ویدئویی (VAR ) مردود اعلام شد. دو گل دیگر سیتی توسط سیلوا و آگوئرو زده شدند. تاتنهام هم در دقایق هفت و ۱۰ توسط سون هیونگ مین بازیکن کره‌ای خود به گل رسید و گل سوم هم توسط یورنته در دقیقه ۷۳ وارد دروازه سیتی شد. گلی که اعتراض گواردیولا را به همراه داشت. وی در نشست خبری بعد از بازی گفت: «گل سوم تاتنهام باید مردود می‌شد چرا که توپ به دست یورنته برخورد کرد.» وی معتقد است که داور صحنه را از زاویه خوبی تماشا نکرد.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

رویترز
داور بازی منچستر سیتی - تاتنهام گل رحیم استرلینگ را با کمک VAR بررسی می‌کندرویترز

در دیگر دیدار این مرحله لیورپول موفق شد با برتری چهار بر یک مقابل پرتو پرتغال، راهی نیمه نهایی شود تا در این مرحله به مصاف بارسلونا برود.

گل‌های لیورپول را در این دیدار مانه، صلاح، فرمینیو و فان دایک به ثمر رساندند.

رویترز
گل چهارم لیورپول به پورتو که توسط فان دایک به ثمر رسیدرویترز

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی روز‌های ۳۰ آوریل و اول می (دهم و یازدهم اردبیهشت ماه) برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت نیز ۷ و ۸ می (هفدهم و هجدهم اردیبهشت) انجام خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادامه ماجراهای آقای پپ در من‌سیتی؛ گواردیولا تا ۲ سال دیگر جایی نمی‌رود

لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود یوونتوس به یک چهارم نهایی با هتریک رونالدو

خداحافظی ناباورانه پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا