حفتر خطاب به ارتش ملی لیبی: در «ماه جنگ مقدس» شدیدتر مبارزه کنید

حفتر خطاب به ارتش ملی لیبی: در «ماه جنگ مقدس» شدیدتر مبارزه کنید
Copyright عکس از رویترز
Copyright عکس از رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خلیفه حفتر از ارتش ملی لیبی خواست تا همزمان با آغاز ماه رمضان بر شدت عمل خود در جریان جنگ با ترورریسم بیفزایند و طی به تعبیر او «ماه جنگ مقدس» درس‌های فراموش نشدنی به دشمن بدهند.

آگهی

خلیفه حفتر از نیروهای تحت امر خود خواست تا همزمان با آغاز ماه رمضان بر شدت عمل خود در جریان جنگ با ترورریسم بیفزایند و طی به تعبیر او «ماه جنگ مقدس» درس‌های فراموش نشدنی به دشمن بدهند.

اظهارات آقای حفتر چند ساعت پس از عنوان شد که سازمان ملل خواستار وقفه یک هفته‌ای در جریان نبرد یک ماهه در لیبی شده بود که طی آن تاکنون ۴۰۰ تن کشته و ۵۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

با این حال، فرمانده ارتش ملی لیبی روز دوشنبه در پیامی صوتی خطاب به نیروهای تحت امر خود گفت که ماه رمضان دلیل موجهی برای توقف نبرد نیست و از آنان خواست تا در ماه پر رزق و روزی رمضان تلاش خود را برای پیروزی بر دشمن افزایش دهند.

خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی که همزمان رهبری حکومت موازی در شرق این کشور را بر عهده دارد، با آغاز حمله به تصرفات حکومت لیبی غربی که از سوی نهادهای بین‌المللی به عنوان دولت قانونی به رسمیت شناخته شده، زمینه‌ساز بزرگ‌ترین بحران ناامنی این کشور پس از سقوط حکومت معمر قذافی در سال ۲۰۱۱ میلادی شده است.

بیشتر بخوانید:

نبرد خانه به خانه در جنوب طرابلس؛ هشدار سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع انسانی

درگیرهای لیبی؛ کنترل و فروش نفت در دست کیست؟

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادامه درگیری‌ها در لیبی زیر سایه اختلاف بین قدرت‌های اروپایی

افشاگری درباره سقوط قذافی؛ جاسوس پیشین فرانسه سکوت خود را شکست

دو و نیم تن سنگ اورانیوم‌ گمشده لیبی پیدا شد