مشت‌زن بلغاری که زن خبرنگار را بوسید؛ دادگاه رای را صادر کرد

مشت‌زن بلغاری که زن خبرنگار را بوسید؛ دادگاه رای را صادر کرد
Copyright عکس از ویدیوی رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ماجرای بوسیدن یک خبرنگار از سوی مشت‌زن بلغاری چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. بر اساس رای نهایی صادر شده برای مشت‌زن بلغاری، اگر هرگونه اتفاقی مشابه این اتفاق از سوی این مشت‌زن سر بزند مجوز مشت‌زنی او تا ابد باطل خواهد شد.

آگهی

مشت‌زن بلغاری که خبرنگار زن یک شبکه تلویزیونی را بدون میل او بوسیده بود روز سه شنبه ۱۴ مه توسط کمیسیون ایالتی ورزش کالیفرنیا جریمه و مجوز ورزشی‌اش تا ۲۲ جولای ۲۰۱۹ لغو شد.

بر اساس رای این دادگاه اگر هرگونه اتفاقی مشابه این اتفاق از سوی این مشت‌زن سر بزند مجوز مشت‌زنی او تا ابد باطل خواهد شد.

کوبارت بولف، مشت‌زن بلغاری چندوقت پیش در پایان یک مصاحبه جنیفر راوالو خبرنگار یک شبکه را بدون رضایت او بوسید. حالا بر اساس حکم دادگاهی در کالیفرنیا او باید دو هزار و پانصد دلار جریمه بپردازد. این مشت‌زن بلغاری به حکم دادگاه باید در کلاس‌های آموزشی مربوط به پرهیز از آزار جنسی هم شرکت کند.

تصاویر ویدیویی منتشر شده نشان می‌دهد که کوبارت بولف، مشت‌زن بلغاری پس از پیروزی مقابل حریف خود در یک مبارزه در کالیفرنیا، خبرنگار را بوسیده است. این شبکه تلویزیونی پیش از این نیز اعلام کرده بود که بنا دارد از این مشت‌زن شکایت کند.

جنیفر راوالو، خبرنگار یک شبکه تلویزیونی در جلسه امروز دادگاه تاکید کرد که او تمایلی به بوسیده شدن نداشته و از دروغ‌های این مشت‌زن خسته شده است. او سخنان بولف را «چندش‌آور» توصیف کرد.

این خبرنگار همچنین از اینکه اعتبار کاری او به دنبال انتشار گسترده این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی زیر سوال رفته گله کرد.

در ویدیویی که پیش از این جنجالی شده بود می‌بینیم که خانم خبرنگار از کوبارت بولف می‌پرسد که چگونه در چنین مبارزه نفس گیری، آرامش خود را حفظ می‌کند. مشت‌زن بلغاری نیز در پاسخ او را می‌بوسد. تصاویر ویدیو نشان می‌دهد که هر دوی آنها پس از این صحنه به مدت چند ثانیه خندیدند. خانم راوالو می‌گوید که از این اتفاق شوکه شده بود.

این ماجرا بازتاب و انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی بدنبال داشته است.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

خشونت علیه زنان در خاورمیانه و آفریقا ۱.۵ برابر کشورهای غربی است

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم

بارش «تگرگ گوریلی» در کانزاس آمریکا در پی وقوع طوفان کم‌سابقه