سریلانکا؛ وقتی فیل آشفته برای نجات فرزندش به دهکده پناه می‌آورد

سریلانکا؛ وقتی فیل آشفته برای نجات فرزندش به دهکده پناه می‌آورد
Copyright تصویر از ویدیوی رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مردم محلی به مقام‌های حیات وحش سریلانکا اطلاع دادند که ماده فیلی در جاده به مردم محلی حمله می‌کند. در همان نزدیکی بچه‌فیل هشت ماهه‌ای در یک گودال گیر افتاده بود و همین حادثه موجب آشفتگی فیل مادر شده بود.

آگهی

بچه‌فیل هشت‌ماهه‌ای که در دهکده‌ای در یکی از مناطق جنوبی سریلانکا به داخل گودال افتاده بود بالاخره پس از ۴ ساعت تلاش روز دوشنبه ۱۳ مه از چاله بیرون آورده شد. در مدتی که این بچه‌‌فیل در داخل چاله گرفتار بود، فیل مادر با آشفتگی در دهکده آمد و شد داشت و مردم را هراسانده بود.

در ویدیویی که توسط تلویزیون «درانا» منتشر شده است، افرادی دیده می‌شوند که به دلیل مواجه با فیل مادر در جاده موتور خود را رها کرده و فرار کرده‌اند.

به گفته رسانه‌های محلی، روستائیان در این منطقه به مقام‌های حیات وحش اطلاع دادند که یک فیل ماده عصبانی در جاده‌ها به مردم حمله می‌کند، آن هم به خاطر اینکه بچه‌فیل او در یک گودال گلی گرفتار شده است.

مقام‌های حیات وحش نیز برای خارج کردن بچه‌فیل از یک بیل مکانیکی استفاده کردند. بیل مکانیکی بخشی از گودال را کاوید تا بتواند مسیری ایجاد کند تا این بچه‌فیل قادر به خروج از گودال گلی باشد.

پس از بیرون آمدن بچه‌فیل از گودال، مادر کمی آرام گرفت و در کنار فرزند در دهکده به قدم زدن پرداخت و از آنجا خارج شد.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پس از ۸۰ سال؛ غرش دوباره شیر ایرانی

سفر به حیات وحش با دوربین ۳۶۰ درجه

باغ وحش تارونگای استرالیا؛ فرار حیوانات از گرما