استقبال از بزها در پارک نیویورک همانند ستارگان راک

استقبال از بزها در پارک نیویورک همانند ستارگان راک
Copyright تصویر از ویدیوی رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بزها به پارک نیویورک آمده‌اند تا با توجه به اشتهای زیادشان در خوردن علف‌ها به پاکسازی علف‌های هرز کمک کرده و فضای بهتری برای رشد درختان و دیگر گیاهان به وجود آورند. بزها روزانه به اندازه یک چهارم وزن بدنشان غذا می‌خورند.

آگهی

پارک نیویورک از بزها مانند مانند ستارگان راک استقبال کرد. این بزها بنا است از این پس به پاکسازی این پارک از علف‌های هرز کمک کنند. این بزها روز سه‌شنبه ۲۱ مه وارد نیویورک شدند و تا روز۳۰ اوت میهمان این پارک خواهند بود.

این بزها به گیاهان و درختان پارک با پاک‌سازی علف‌های هرز کمک می‌کنند تا بهتر رشد کنند. در عین حال برای از بین بردن علوفه هرز نیازی نیست از سموم شیمیایی استفاده شود. در واقع این یک بازی برد برد است و در آن بزها هم از علف تر و تازه سود می‌برند و هم مسئولان پارک با خیال راحت و بی‌استفاده از آفت‌کش‌ها پارکی فاقد علف‌های هرز خواهند داشت.

دن گردنیک، مسوول پارک ریورساید به رویترز گفت: «نکته‌ای که در مورد بزها مهم است اینکه آنها یک روش سازگار با محیط زیست برای پاکسازی گیاهان هرز به شمار می‌آیند. بزها روزانه یک چهارم وزن بدنشان غذا می‌خوردند و با پارکسازی علف‌ها می‌توانند به باغبانان ما کمک کنند.»

این بزها از مزرعه سبز زیتون در رینبک در شمال ایالات نیویورک به این پارک آورده شده اند و تا ۳۰ آگوست میهمان پارک خواهند بود.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تولد اولین بچه گوریل پس از ده سال در باغ‌وحش لوآر فرانسه

چگونه ترس از گرگ‌ها به بحث سیاسی در آلمان بدل شد؟

تصاویری از انتقال هواپیمای مافوق صوت کنکورد از مسیر رودخانه در نیویورک