همسر شهردار پیشین تهران به ضرب پنج گلوله به قتل رسید

همسر شهردار پیشین تهران به ضرب پنج گلوله به قتل رسید
Copyright شبکه‌های اجتماعی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

همسر دوم محمد علی نجفی در همان دوران در گفت‌وگویی که با کانال خبری امید مردم داشت سخنان جنجالی به زبان آورد و گفت: متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

آگهی

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل همسر محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران به ضرب پنج گلوله خبر داد.

محمد شهریاری در توضیح کوتاهی به ایسنا بدون اشاره به نام مقتول گفت: «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.»

طبق نوشته تسنیم وقوع این قتل ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز هفت خرداد به وقت محلی به پلیس اطلاع داده شد.

از سوی دیگر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با فارس درخصوص قتل همسرش گفت: «این پرونده در حال بررسی است.»

وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: «اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.»

طبق نوشته رسانه‌های ایران، تیم جنایی و تشخیص هویت، تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه‌ها را آغاز کرده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت است.

برنا
محل قتل میترا استاد همسر محمد علی نجفیبرنا

سال ۱۳۹۷ چند ماه پس از استعفای نجفی از شهرداری تهران، خبرهایی از ازدواج مجدد وی منتشر شد. طبق نوشته رسانه‌های ایران نام همسر آقای نجفی، میترا استاد بود.

همسر دوم محمد علی نجفی در همان دوران در گفت‌وگویی که با کانال خبری امید مردم داشت سخنان جنجالی به زبان آورد و گفته بود: «متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.» وی در زمان ازدواج با آقای نجفی ۳۵ سال سن داشت.

وی در آن گفت‌وگو تاکید کرده بود: «به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده که رابطه نامشروع داشته، من می گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم خصوصی ما وارد شوند.»

آقای نجفی از شهریور تا اسفند ۱۳۹۶ شهردار پایتخت ایران بود اما در روزهای آخر اسفند آن سال از سمت خود کناره‌گیری کرد و در سال ۱۳۹۷ اعضای شورای شهر با استعفای او موافقت کردند. او دلیل این استعفا را بیماری عنوان کرده بود.

نجفی علاوه بر شهرداری تهران در سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶ وزیر آموزش و پرورش بود و پس آن به سازمان برنامه و بودجه رفت. پیش از این هم در آغاز دهه ۶۰ و در سن ۳۰ سالگی وزیر علوم بود. وی در دولت نخست حسن روحانی هم برای مدت کوتاهی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود.

بیشتر بخوانید: محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به قتل همسر دومش اعتراف کرد

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ابهامات قتل میترا استاد؛ از ارتباط با نهادهای امنیتی تا مجوز حمل اسلحه

احضار شهردار تهران به علت رقص دختران به مناسبت روز زن

کسب یک پیروزی دیگر برای حزب راستگرای افراطی در انتخابات محلی آلمان