پنج نوجوان به اتهام حمله به یک زوج همجنسگرا در لندن بازداشت شدند

پنج نوجوان به اتهام  حمله به یک زوج همجنسگرا در لندن بازداشت شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«سوار بر اتوبوس شبانه لندن شده بودیم که چند نفر شروع به کردند اصرار که ما جلوی آن‌ها همدیگر را ببوسیم تا سر کیف بیایند.»

آگهی

پنج نوجوان به اتهام حمله به یک زوج همجنسگرا در اتوبوس شبانه لندن و سرقت بازداشت شدند. این زوج می‌گویند پس از اینکه آن دو حاضر نشدند یکدیگر را بنا به درخواست مهاجمان ببوسند، مورد ضرب و جرح آن‌ها قرار گرفتند.

پلیس لندن از شاهدان این حادثه خواسته‌ است تا اطلاعات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

ملانیا گیمونات و دوست دخترش کریس، در پی این حمله دچار خونریزی و کبودی شدند. خانم گیمونات عکس‌های پس از این حمله را در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد.

او در تشریح این ماجرا گفت که او و کریس در تاریخ ۲۹ مه یعنی یک روز پیش از آغاز ماه رژه افتخار دگرباشان، سوار بر اتوبوس شبانه لندن بودند که دست‌کم چهار نفر به آن‌ها اصرار کردند که جلویشان همدیگر را ببوسند تا آن‌ها با دیدنشان سر کیف بیایند.

بیشتر بخوانید:

گیمونات در ادامه تشریح ماجرا نوشت که نوجوانان به سمت آن‌ها سکه پرتاپ می‌کردند و شکلک‌های جنسی در می‌آوردند.

او افزود: «برای اینکه فضا را آرام کنم، جوک تعریف می‌کردم. فکر کردم ممکن است باعث شود که آن‌ها بروند. کریس حتی خودش را به بیماری زد. اما آن‌ها اذیت و آزارها را ادامه دادند.»

وی به یکباره متوجه کریس شد که وسط اتوبوس با مهاجمان درگیر شده است. سپس به سمت آن‌ها رفت و متوجه شد که صورت کریس زخم شده است.

اما گیمونات هم از مشت و لگد مهاجمان بی بهره نماند. او می‌گوید: «بعد از چند ضربه مشت سرم گیج رفت و به زمین افتادم.  پس از آن با توقف اتوبوس، پلیس وارد عمل شد.»

پلیس لندن روز گذشته اعلام کرده بود که چهار مظنون این حمله را که ۱۵ تا ۱۸ ساله هستند، بازداشت کرده است. این نوجوانان برای بازجویی به اداره‌های پلیس فرستاده شده‌اند. پلیس همچنین گفت که صبح شنبه هشت ژوئن (۱۸ خرداد) نفر پنجم که ۱۶ ساله است نیز بازداشت شد.

صادق خان شهردار لندن در واکنش به این حمله در توئیتی نوشت که جرایم ناشی از تنفر علیه دگرباشان جنسی در لندن تحمل نمی‌شود.

مقام‌های پلیس می‌گویند که دوربین‌های مدار بسته همچنین دزدیدن یک گوشی تلفن همراه و یک کیف را در این حادثه ثبت کرده‌اند. این دو زن هم پس از دخالت پلیس به بیمارستان منتقل شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پوستر زوج همجنسگرا در مجارستان؛ محافظه کاران خواستار تحریم کوکاکولا شدند

لقاح مصنوعی مادر ۶۱ ساله آرزوی پسر همجنسگرا را برآورده کرد

برگزاری نمایشگاه مجسمه‌های ساخته‌شده از قطعات لگو در لندن