کوپا آمِریکا؛ عنوان سوم مرهم زخم های آلبی سلسته پس از شکست مقابل برزیل

عنوان سومی برای تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا
عنوان سومی برای تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا Copyright رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تیم ملی آرژانتین بدین ترتیب ضمن کسب مقام سومی انتقام دو شکست تلخ در فینال دو دور پیشین این رقابت ها مقابل شیلی در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را گرفت.

آگهی

تیم ملی آرژانتین شنبه شب موفق شد با غلبه بر تیم شیلی به عنوان سومی مسابقات فوتبال جام ملت های آمریکای جنوبی، کوپا آمِریکا دست یابد.

آلبی سلسته در این دیدار با گل های سرخیو آگوئرو و پائولو دیبالا در دقایق ۱۲ و ۲۲ کار را در نیمه نخست به نفع خود تمام کرد تا برای دستیابی به عنوان سومی مسابقات به سیستم دفاعی و تمرکز بر روی ضد حملات روی بیاورد.

آرژانتین برغم اتخاذ این تاکتیک بارها فرصت گلزنی برای خود مهیا کرد که با کم دقتی مهاجمان از دست رفت.

مسی که در پایه گذاری گل نخست نقش به سزائی داشت پس از به ثمر رسیدن گل دوم و در حالی که دیدار با چاشنی خشونت به خصوص از سوی بازیکنان شیلی همراه شده بود دقیقه ۳۷ در پی درگیری با گری مدل از زمین اخراج شد.

رویترز
درگیری لیونل مسی با گری مدل در دیدار مقابل شیلیرویترز

بازیکن آرژانتینی هم برای همین درگیری کارت قرمز از داور دریافت کرد تا دو تیم ده نفره به مسابقه ادامه دهند.

آرژانتین در نیمه دوم نیز به خصوص در ده دقیقه نخست فرصت رسیدن به گل سوم را داشت اما در نهایت این تیم ملی شیلی بود که در دقیقه ۵۲ توسط آرتورو ویدال از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

دو تیم در ادامه تلاش کردند تا باز هم به گل دست یابند و برای اینکار چند موقعیت مناسب نیز برای خود فراهم کردند اما مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر ۱ آرژانتین به پایان رسید.

آلبی سلسته بدین ترتیب ضمن کسب مقام سومی انتقام دو شکست تلخ در فینال دو دور پیشین این رقابت ها مقابل شیلی در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را گرفت.

دیدار نهایی این مسابقات یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانا میان تیم ملی برزیل، میزبان این رقابت ها و تیم ملی پرو برگزار می شود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیونل مسی سه ماه از مسابقات بین المللی محروم شد

شیلی با تحقیر مکزیک به نیمه نهایی کوپا آمریکا رسید

آرژانتین با غلبه بر ونزوئلا به نیمه نهایی کوپا آمریکا صعود کرد