دادگاه: خولیو ایگلسیاس «پدر بیولوژیک» یک اسپانیایی است

دادگاه: خولیو ایگلسیاس «پدر بیولوژیک» یک اسپانیایی است
Copyright REUTERS/Ricardo Rojas
Copyright REUTERS/Ricardo Rojas
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یکی از فرزندان خولیو: «از من نپرسید که چند برادر دارم، زیرا حتی خودم نمی‌دانم.»

آگهی

دادگاهی در اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که خولیو ایگلسیاس، مشهورترین خواننده لاتین در جهان را به عنوان «پدر بیولوژیک» یک اسپانیایی ۴۳ ساله به رسمیت می‌شناسد.

با این وجود دادگاه اعلام کرد که این خوانندۀ ۷۵ ساله می‌تواند درخواست تجدیدنظر در این حکم کند.

خاویر سانچز سانتوس که ساکن شهر والنسیای اسپانیا است در سال ۱۹۷۶ میلادی به دنیا آمده و مادر او پیش از این ادعا کرده بود که در گذشته به مدت یک هفته با این خوانندۀ مشهور اسپانیایی رابطه داشته است.

ماریا ادیته، مادر او که شهروند پرتغال است و در گذشته رقصنده بوده می‌گوید مدت یک هفته در ژوئیه سال ۱۹۷۵ میلادی در منطقه کاتالونیای اسپانیا همراه خولیو ایگلسیاس بوده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده، خولیو ایگلسیاس هرگز حاضر به انجام آزمایش دی‌ان‌ای نشد و هرگز نیز در جلسات دادگاه شرکت نکرد و بنا بر اعلام وکیل این مادر و پسر، در جریان جلسات دادگاه، تشابهات فیزیکی میان این دو مرد مورد بررسی قرار گرفته است.

REUTERS/Stringer
خاویر سانچز سانتوسREUTERS/Stringer

رسیدگی به این پرونده جنجال رسانه‌ای بزرگی را در اسپانیا به پا کرد. حتی برای تهیه نمونۀ دی‌ان‌ای نیز کارآگاهی به خولیو ایگلسیاس جونیور، یکی از پسران خولیوی خواننده که در شهر میامی آمریکا مشغول موج سواری بود، نزدیک شد و به شیوه‌ای شبیه به فیلم‌های سینمایی، نمونه مورد نظر را به دست آورد.

این کارآگاه سپس با مقایسه دی‌ان‌ای هر دو پسر جوان و با استناد به مدارک علمی ثابت کرد که خولیو ایگلسیاس جونیور و خاویر سانچز سانتوس با یکدیگر برادر هستند. با این وجود دادگاه این مدرک را نپذیرفت و اعلام کرد که این آزمایش دی‌ان‌ای ارزش قانونی ندارد.

خولیو ایگلسیاس رکورد فروش بیشترین آلبوم در سراسر جهان را دارد؛ کتاب رکوردهای گینتس این تعداد را ۳۰۰ میلیون آلبوم ذکر کرده است.

او تا کنون دو بار ازدواج کرده و هشت فرزند دارد و به دلیل داشتن روابط جنسی متعدد مشهور است.

پیش از این در سال ۲۰۱۸ میلادی پسر او خولیو ایگلسیاس جونیور در گفتگویی تلویزیونی گفته بود: «از من نپرسید که چند برادر دارم، زیرا حتی خودم نمی‌دانم.»

بیشتر بخوانید: خواننده افسانه ای اسپانیا، خولیو ایگلزیاس همچنان در اوج

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تولد نوزاد با سه والد بیولوژیک؛ چگونه امکان دارد و آیا اخلاقی است؟

پادشاه پیشین بلژیک آزمایش دی‌ان‌ای برای بررسی ادعای یک زن را نپذیرفت

بریتانیا راه را برای به دنیا آمدن کودکانی با دو مادر بیولوژیک هموار کرد