لرزش‌های مرکل؛ صدر اعظم آلمان می گوید تا ۲۰۲۱ به کارش ادامه می دهد

لرزش‌های مرکل؛ صدر اعظم آلمان می گوید تا ۲۰۲۱ به کارش ادامه می دهد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مرکل روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: «من می توانم وظایفم را انجام دهم. از نظر فردی به شدت به سلامتی‌ توجه دارم و همانطور که پیشتر گفته‌ام سال ۲۰۲۱ پایان کار سیاسی‌ام خواهد بود.»

آگهی

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه در واکنش به نگرانی‌ها درباره سلامتش گفت که حالش خوب است و می تواند وظایفش را به‌عنوان صدراعظم آلمان انجام دهد.

نگرانی درباره سلامت صدراعظم آلمان پس از آن شدت گرفت که مرکل در چند مراسم رسمی دچار لرزش‌های ناگهانی شد. دفتر آنگلا مرکل نخستین بار دلیل لرزش او را کم‌‌‌آبی بدن به دنبال گرمای بالای ۳۰ درجه آلمان عنوان کرده بود.

مرکل روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: «من می توانم وظایفم را انجام دهم. از نظر فردی به شدت به سلامتی‌‌ام توجه دارم و همانطور که پیشتر گفته‌ام سال ۲۰۲۱ پایان کار سیاسی‌ام خواهد بود.»

مرکل همچنین با لبخندی افزود: «امیدوارم پس از سیاست، زندگی دیگری وجود داشته باشد.»

آنگلا مرکل همچنین درباره آنگرت کرمپ-کارنباور وزیر دفاع آلمان که از وی به‌عنوان جانشین احتمالی مرکل یاد می شود گفت که او کارش را خیلی خوب انجام می دهد.

مرکل گفته است که این حزب اوست که درباره کاندیدای صدر‌اعظمی آلمان تصمیم خواهد گرفت. این تصمیم در جریان انتخابات بعدی در سال ۲۰۲۱ گرفته خواهد شد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لرزش‌های آنگلا مرکل؛ نگرانی آلمانی‌ها در مورد سلامت صدراعظم

مرکل برای بار سوم لرزید

آنگلا مرکل دچار لرزش ناگهانی شد