شکست ۷ گله رئال مادرید در مقابل اتلتیکو در حضور ستاره‌های جدید زیدان

شکست ۷ گله رئال مادرید در مقابل اتلتیکو در حضور ستاره‌های جدید زیدان
Copyright 
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری دوستانه و در نیوجرسی آمریکا با نتیجه سنگین ۷-۳ مغلوب اتلتیکو مادرید شد.

آگهی

رئال مادرید در دیداری دوستانه با نتیجه سنگین ۷-۳ مغلوب همشهری خود اتلتیکو مادرید شد.

دربی شهر مادرید که در چارچوب یک تورنمنت دوستانه پیش فصل در نیوجرسی آمریکا برگزار شد تحقیر سفیدپوشان شهر مادرید را به همراه داشت.

در این دیدار عجیب شاگردان دیگو سیمئونه در همان دقیقه ۱ توسط دیگو کاستا به گل رسیدند. با گل‌های دقیقه ۸ ژائو فیلیکس و۱۹ آنخل کورئا در همان نیم ساعت نخست، شاگردان زیدان با نتیجه ۳-۰ عقب افتادند. اما این پایان کار در نیمه اول نبود، چرا که دیگو کاستا در دقایق ۲۸ و ۴۵ دو بار دیگر دروازه تیبو کورتوا را باز کرد تا ضمن تکمیل هت‌تریک خود، بازی را به نتیجه ۵-۰ به سود اتلتیکو تغییر دهد.

دیگو کاستا در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ با به ثمر رساندن گل چهارم خود و ششم تیمش کار خود را به پایان رساند. رئالی‌ها بالاخره در دقیقه ۵۹ توسط ناچو به گل نخست خود دست یافتند.

بیشتر بخوانید:

شاگردان زیدان که تقریبا با ترکیب اصلی خود به میدان رفته بودند و حتی خریدهای تازه این تیم مانند ادن هازارد را هم در ترکیب داشتند در دقایق ۸۵ توسط کریم بنزما و خاویر هرناندز ۸۹ به دو گل دست یافتند تا این مسابقه با نتیجه ۷-۳ به سود اتلتیکو به پایان برسد.

ژائو فیلیکس ستاره جوان و خرید تازه اتلتیکو یکی از ستاره‌های این میدان بود که با بازی درخشان خود، نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت. این بازیکن ۱۹ ساله پرتغالی که تابستان امسال با مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست تا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه نام بگیرد.

حالا پس از جدایی آنتوان گریزمان، هواداران قرمز و سفیدهای شهر مادرید به درخشش ساق‌های او چشم دوخته‌اند.

در آن سوی میدان اما ادن هازارد بلژیکی در شبی کم‌فروغ نتوانست مانع از رقم خوردن شکست سنگین لوس بلانکوس شود. ستاره بلژیکی هم همین تابستان و با مبلغ ۱۴۶ میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست تا هازارد، گران‌ترین بازیکن تاریخ تیم مادریدی تاکنون لقب بگیرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زین‌الدین زیدان قصد انتقال پل پوگبا را به رئال ندارد

رئال مادرید بعد از زیدان به دنبال جذب امباپه و نیمار است

رئال مادرید با وجود شکست مقابل اتلتیکو به فینال رسید