دو جوان آمریکایی به قتل یک پلیس ایتالیایی اعتراف کردند

دو جوان آمریکایی به قتل یک پلیس ایتالیایی اعتراف کردند
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ماجرا از مشکوک شدن ماریو چرچلو رگا به دو جوان آمریکایی آغاز می‌شود. جایی که این دو آمریکایی به دنبال تهیه مواد مخدر بودند.

آگهی

پلیس ایتالیا دو جوان آمریکایی را به جرم قتل یک افسر پلیس در شهر رم دستگیر کرد.

این دستگیری پس از آن رخ داد که پلیس ایتالیا جسد بی‌جان ماریو چرچلو رگا را روز جمعه پیدا کرد. این افسر پلیس با هشت ضربه چاقو از پای در آمده بود.

پلیس ایتالیا روز شنبه لی الدر ۱۹ ساله و گابریل کریستین ۱۸ ساله را در هتل محل اقامتشان در رم دستگیر کرد. این دو جوان پس از دستگیری به قتل افسر پلیس اعتراف کردند.

ماجرا از مشکوک شدن ماریو چرچلو رگا به دو جوان آمریکایی آغاز می‌شود. جایی که این دو آمریکایی به دنبال تهیه مواد مخدر بودند. افسر پلیس که به همراه همکارش به لباس مبدل در محل حضور داشت، با دو جوان وارد گفتگو می‌شوند که ماجرا به مشاجره تبدیل می‌شود. دو جوان آمریکایی که چاقوی بزرگی با خود به همراه داشتند به افسر جوان حمله و با ۸ ضربه او را به قتل می‌رسانند.

این دو جوان هر دو اهل سانفرانسیسکو بوده‌اند. افسر پلیس ۳۵ ساله اما به تازگی از ماه عسل بازگشته بوده است.

متئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا با اعلام همدردی با خانواده ماریو، او را یک قهرمان ملی خوانده و وعده داده که دو جوان آمریکایی باید تاوان کار خود را بپردازند. آقای سالوینی همچنین با اعلام شماره حسابی از مردم خواست تا کمک‌های نقدی خود را برای خانواده ماریو واریز کنند.

قتل این افسر پلیس موجب بهت بسیاری از مردم در ایتالیا شده است و پیام‌های همدردی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برای بازماندگان ماریو منتشر شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قتل فرزند سفیر پیشین ایران در ایتالیا؛ دلال اسلحه که به دلیل اخاذی کشته شد

انکار سالوینی و اصرار بازفید؛ «رهبر راستگرایان افراطی ایتالیا از روسیه پول دریافت کرد»

توییت پاپ فرانسیس در حمایت از پناهجویان آماج توهین‌ ایتالیایی‌ها شد