ترامپ: مهاجمان دو تیراندازی اخیر از نظر روانی به شدت بیمار بودند

تصویر رویترز
تصویر رویترز
Copyright 
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در واکنش به دو حادثه تیراندازی اخیر در ایالت‌های تگزاس و اوهایو در آمریکا اعلام کرد که مرتکبان این دو حادثه هر دو از نظر روانی بسیار بیمار بودند.

آگهی

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری ایالات متحده روز یکشنبه ۴ اوت در واکنش به حملات اخیر در دو ایالت تگزاس و اوهایو در آمریکا گفت که اگر هر دو مورد را نگاه کنید، حمله کنندگان به طور جدی از نظر روانی بیمار بودند.

او در ادامه از طرف ملانیا ترامپ بانوی اول و خودش به همه شهروندان ایالات متحده تسلیت گفت. رئیس‌جمهوری آمریکا بنا دارد امروز طی بیانیه‌ای مواضع رسمی دولت آمریکا را درباره دو تیراندازی مر‌گ‌بار اخیر اعلام کند. آقای ترامپ همچنین تاکید کرد که دولت او در مقایسه با دیگر دولت‌ها برای مقابله با تیراندازی‌های اینچنین فعالیت کرده و البته کمتر درباره آن‌ها صحبت شده است. با این حال آقای ترامپ تایید کرد که شاید لازم است تا کارهای بیشتری در این زمینه انجام شود.

تیراندازی در ایالت اوهایو در حالی روی داد که ساعاتی پیش از آن در شامگاه روز شنبه، مهاجم دیگری در ایالت تگزاس به روی مردم در یک مرکز تجاری آتش گشود و دست‌کم بیست نفر را کشت. تیراندازی در شهر دیتون ایالت اوهایو نیز دست‌کم ۹ کشته (چهار زن و پنج مرد) و ۲۷ زخمی برجای گذاشت.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

بیشتر بخوانید:

تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا دست‌کم ۲۰ کشته برجای گذاشت

تیراندازی دیگری در آمریکا؛ ۹ کشته و ۲۷ زخمی در شهر دیتون ایالت اوهایو

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سیاست خارجی دونالد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

محاکمه تاریخی رئیس جمهوری سابق؛ دادستان پرونده: ‌ترامپ دست به توطئه‌چینی مجرمانه زده است

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت