پرونده شکایت از نیمار به اتهام تجاوز جنسی در برزیل بسته شد

پرونده شکایت از نیمار در دادستانی سائوپائولو بسته شد
پرونده شکایت از نیمار در دادستانی سائوپائولو بسته شد Copyright رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نایلا ترینداده مندس دو سوزا، مدل جوان برزیلی پیش از این ادعا کرده بود که نیمار، مهاجم ۲۷ ساله تیم پاری سن ژرمن روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) در هتلی در پاریس، پایتخت فرانسه به او تجاوز کرده؛ اتهامی که نیمار آنرا رد کرده است.

آگهی

با تایید حکم دادستانی سائوپولو از سوی یک قاضی برزیلی پرونده اتهام تجاوز جنسی نیمار به یک مدل زن ۲۶ ساله در دستگاه قضایی برزیل به کلی بسته شد. 

دادستانی کل شهر سائوپائولو روز پنجشنبه پیش از اعلام نظر قاضی رسیدگی کننده به جرائم مرتبط با زنان اعلام کرده بود که پرونده آزار و تجاوز جنسی مطرح بر ضد نیمار، فوتبالیست مشهور برزیلی به دلیل نبود مستندات و دلایل کافی مختومه اعلام شده است.

فلاویا مرلینی، دادستان سائوپائولو در جریان یک کنفرانس تصریح کرد: «ما بر این اساس تصمیم گرفته ایم که پرونده شکایت علیه نیمار را مختومه اعلام کنیم.» خانم دادستان در ادامه یادآور شد: «غیر ممکن است که بدانیم در یک چهار دیواری دقیقا چه گذشته است. نیمار و فرد شاکی حرف های یکدیگر را نقض می کنند و ما برای طرح اتهام شواهد و مستندات لازم را در اختیار نداریم.»

خانم مرلینی همچنین گفت که بسته شدن پرونده شکایت در دادستانی به معنی خاتمه یافتن این ماجرا نیست و به محض یافتن سرنخ ها و مستندات لازم پرونده دوباره به جریان خواهد افتاد.

موضع دادستانی سائو پائولو در رفع اتهام های آزار و تجاوز جنسی نیمار به یک مدل زن بیست و شش ساله در پاریس در حالی مطرح می شود که پلیس برزیل نیز پیش از این از نبود شواهد کافی برای پیشبرد این پرونده در دستگاه قضایی خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

نایلا ترینداده مندس دو سوزا، مدل جوان برزیلی پیش از این ادعا کرده بود که نیمار، مهاجم ۲۷ ساله تیم پاری سن ژرمن روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) در هتلی در پاریس، پایتخت فرانسه به او تجاوز کرده؛ اتهامی که نیمار آنرا رد کرده است.

نیمار روز سیزدهم ژوئن در ارتباط با همین پرونده در یک کمیساریای پلیس در شهر سائوپائولو مورد بازجویی قرار گرفت. نائیلا ترینداده نیز در همین راستا بارها برای اثبات ادعای خود مورد بازجویی قرار گرفته بود.

ستاره بیست و هفت ساله و سرشناس پاری سن ژرمن که تابستان سال ۲۰۱۷ در ازای قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به این باشگاه پیوست به دلیل حواشی زیاد اینک در آستانه ترک باشگاه پاریسی قرار گرفته است. او که حالا بر سر نخواستنش دعوا است با کم شدن احتمال بازگشت به بارسلون نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بنژامن مندی از دو اتهام تجاوز و اقدام به تجاوز جنسی تبرئه شد

«تخلفات زیست محیطی» در عمارت مجلل نیمار؛ جریمه یک میلیون یورویی در انتظار ستاره برزیلی است

نیمار پس از حل نشدن اختلاف‌ها به بارسلون رفت