شاهزاده اندرو: هرگز هیچ جرم جنسی از جفری اپستاین ندیدم

شاهزاده اندرو: هرگز هیچ جرم جنسی از جفری اپستاین ندیدم
Copyright 
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پسر دوم ملکه الیزابت می‌گوید در مدتی که با جفری اپستاین میلیاردر آمریکایی بوده است، هیچ رفتاری که نشان‌دهنده جرم جنسی باشد از او ندیده است. اپستاین که به جرم دلالی سکس دختران کم سن و سال در زندان بود، اوایل ماه جاری میلادی خودکشی کرد.

آگهی

شاهزاده اندرو، پسر ملکه الیزابت می‌گوید هرگز هیچ جرم جنسی از جفری اپستاین، میلیارد آمریکایی، ندیده است. 

اندرو، پسر دوم ملکه الیزابت، که به دلیل رابطه دوستی‌اش با جفری اپستاین مورد توجه قرار گرفته روز شنبه ۲۴ اوت، با انتشار بیانیه‌ای در خصوص میزان آشنایی با این میلیاردر آمریکایی که اوایل ماه جاری در زندان خودکشی کرد، توضیح داد. 

آقای اندرو در یک بیانیه طولانی گفته است که می‌خواهد تمام حقایق در مورد دوستی‌اش با جفری اپستاین را بیان کند. 

این عضو خاندان سلطنتی در بیانیه خود می‌نویسد: «در هیچ مرحله‌ای از مدت زمان محدودی که با اپستاین گذراندم، شاهد هیچ رفتاری از او نبودم که به آن واسطه دستگیر شد.»

رسانه‌های انگلیس تصویری را از شاهزاده اندرو منتشر کردند که در یک عمارت متعلق به اپستاین در منهتن آمریکا در حال خداحافظی با یک زن است. 

این عکس که در سال ۲۰۱۰ گرفته شده، دو سال بعد از آن است که آقای اپستاین در فلوریدا به عنوان مجرم جنسی محکوم شناخته شد. 

**بیشتر بخوانید: **

جفری اپستاین، میلیاردر آمریکایی بود که به دلیل اتهام به قاچاق و دلالی سکس در حوزه دختران کم سن و سال دستگیر شده بود. او اوایل ماه جاری میلادی در زندان منهتن خودکشی کرد. 

شاهزاده اندرو در بیانیه خود سال ۱۹۹۹ را نخستین باری دانسته که با اپستاین ملاقات کرده است. این شاهزاده همچنین مدعی شده که سالی یک یا دو بار بیشتر با این میلیاردر دیدار نداشته است.

پسر دوم ملکه الیزابت همچنین با اشاره به اینکه شناخت کامل و درستی از اپستاین نداشته، می‌افزاید: «با فاش شدن پرونده او، اکنون می‌دانم که آنچه من از جفری می‌شناختم با واقعیت همخوانی نداشت. او با خودکشی خود سوالات بسیاری را بی‌پاسخ گذاشت و من با همه کسانی که در این پرونده تحت تاثیر قرار گرفته‌اند ابراز همدردی می‌کنم.»

جرمی اپستاین که در ۶ ژوئيه در آمریکا دستگیر شد به جرم‌هایی چون نقش داشتن در قاچاق جنسی ده‌ها دختر زیر ۱۸ سال متهم شده بود. 

او متهم بود که برای این منظور به مدت چند سال با استفاده از نفوذ خود باندی سازمان یافته متشکل از ده‌ها دختر نوجوان و خردسال تشکیل داده که رسانه‌های آمریکا از آن به عنوان شبکه «دلالی سکس» با افراد زیر سن قانونی نام می برند. گفته می شود برخی از دخترهای به خدمت گرفته شده در این شبکه در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کردند و جفری اپستاین بارها با برخی از اعضای این شبکه روابط جنسی برقرار کرده است.

این سرمایه گذار آمریکایی رابطه نزدیکی با سیاستمداران و چهره های پرنفوذ آمریکا داشت به نحوی که وی در ویدئویی جنجالی از نحوه برخورد دونالد ترامپ با زن ها در یک مهمانی خصوصی که به سال ۱۹۹۲ بر می گردد در کنار رئیس جمهوری فعلی آمریکا دیده می شد.

جفری اپستاین حتی جایی ادعا کرده بود که ملانیا همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را وی به آقای ترامپ معرفی کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پسر ملکه بریتانیا با زنی که او را به «تعرض جنسی» متهم کرده بود به توافق رسید

تراکنش‌های مالی اپستین؛ ایالت نیویورک «دویچه بانک» را جریمه کرد

واکنش دادستان کل آمریکا به مرگ جفری اپستاین: همدستان او را پیدا می‌کنیم