اعتراض پدر عصبانی به جانسون درباره وضعیت خدمات درمانی در بریتانیا

تصویر از ویدیوی رویترز
تصویر از ویدیوی رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بوریس جانسون مشغول بازدید از بیمارستانی در لندن بود که با اعتراض پدر یکی از بیماران مواجه شد. او خطاب به جانسون گفت که خدمات درمان عمومی بریتانیا از بین رفته است.

آگهی

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز سه‌شنبه ۱۸ سپتامبر وقتی مشغول بازدید بیمارستانی در لندن بود با پدر یک دختر بیمار مواجه شد که از وضعیت خدمات درمانی بریتانیا معروف به ان‌اچ‌اس گله داشت.

عمر سالم که در توییترش خود را یکی از طرفداران حزب کارگر بریتانیا معرفی کرده جانسون را به نمایش مطبوعاتی متهم کرد و به گروهی از تصویربرداران و عکاسان و خبرنگارانی اشاره کرد که برای پوشش خبری این بازدید حضور یافته بودند. آقای سالم بر این باور است که سرکشی و بازدید اخیر جانسون از بیمارستان نه ارزیابی وضعیت خدمات درمانی که در واقع یک فرصت‌طلبی رسانه‌ای است.

دختر کوچک آقای سالم در بیمارستان بستری شده بود. او با وجود اینکه از پزشکان بابت کمک‌های درمانی تشکر کرده بود اما تاکید داشت که دخترش برای بستری شدن در بخش توسط دکتر متخصص ساعت‌ها معطل مانده بود.

آقای سالم در مواجهه کوتاهی که با نخست‌ وزیر بریتانیا داشت تاکید کرد: «در این بخش به اندازه کافی پزشک و پرستار وجود ندارد. این سازمان به اندازه کافی سازماندهی نشده و خدمات درمانی بریتانیا ز بین رفته و نابود شده است.

پزشکان و مسئولان بیمارستان در تلاش بودند تا وضعیت را آرام کنند.

برکسیت یا همان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یکی از بحران‌های اصلی این کشور است.

حزب کارگر مخالف اصلی خروج از اتحادیه اروپا است. جرمی کوربین، رییس این حزب بارها تاکید کرده که با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بسیاری از شاخص‌های زندگی مردم این کشور به ویژه شاخص خدمات درمانی افت خواهد کرد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سفر به بریتانیا و اتحادیه اروپا با برکسیت بدون توافق چگونه خواهد بود؟

آنچه درباره انتخابات سراسری بریتانیا می دانیم

مذاکرات پسا برکسیت بریتانیا و کانادا به‌دلیل اختلاف بر سر گوشت گاو و پنیر شکست خورد