«چالش تتریس» چیست؟ محبوبیت عکس‌ تجیهزات سرویس‌های اورژانس

«چالش تتریس» چیست؟ محبوبیت عکس‌ تجیهزات سرویس‌های اورژانس
Copyright 
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس‌های زوریخ با چیدن انبوه تجیهزات موجود در خودروهایشان این چالش را آغاز کردند.

آگهی

شماری از نیروهای پلیس شهر زوریخ در سوئیس روز اول سپتامبر انبوه تجهیزاتی که در خودرویشان حمل می‌کنند را کنار خودرو خود چیدند و خودشان نیز میان این تجیهزان دراز کشیدند و عکسی از این صحنه را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند؛ بدون آنکه بدانند با این کار چالشی جدید به راه می‌افتد که اکنون با عنوان «چالش تتریس» شناخته می‌شود.

در دو هفته گذشتۀ در سراسر قاره اروپا بسیاری از اعضای پلیس همچنین تیم‌های آمبولانس‌ و سرویس‌های آتش نشانی به این چالش پیوسته‌اند.
آنها تجهیزات انبوه خودروهایشان را روی زمین چیده‌اند تا مردم را با وسایل کارشنان آشنا کنند و نشان دهند که چه تعداد وسایل برای انجام شغل‌شان در خودرو با خود دارند.

Wenn Sie schon immer einmal wissen wollten, was sich alles in einem Patrouillenwagen der Verkehrspolizei befindet - voilà. Wir wünschen Ihnen einen #SchönenSonntag #KantonspolizeiZürich

Publiée par Kantonspolizei Zürich - Kapo ZH sur Dimanche 1 septembre 2019

آتش‌نشان‌های شهر توسیس در کانتون گریزون سوئیس هم در پی انتشار عکس خودروی پلیس زوریج به این چالش پیوستند و انبوه تجهیزات خودرو خود را روی زمین گستردند.

بازی تتریس نوعی بازی ویدیویی شبیه به یک پازل بی‌انتهاست که افراد باید کمک کنند تا قطعات کنار هم چیده شوند. طراح این بازی الکسی پاژیتنوف روس است که نخستین نسخه این بازی را در سال ۱۹۸۴ ساخت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شرکت هزاران بلژیکی در چالش «ماه بدون غُر»

چالش عکس ده سال پیش؛ رهبران جهان چقدر تغییر کرده اند؟

ادعای مقام ایرانی: سفیر سوئیس در شب حمله به اسرائیل به‌جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد