لیگ قهرمانان اروپا؛ از بازی پرگل لیورپول تا گلزنی سردار

لیگ قهرمانان اروپا؛ از بازی پرگل لیورپول تا گلزنی سردار
Copyright REUTERS/Andrew Yates
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به لطف درخشش سوارز ۲ بر ۱ اینترمیلان را شکست داد. دورتموندی ها هم در چک با ۲ گل اشرف حکیمی از سد اسلاویا پراگ گذشتند و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از آبی اناری ها جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند.

آگهی

تماشاچیان در دومین شب رقابتهای هفتۀ دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بینندۀ رقابتی پرگل حاصل تلاش بازیکنان لیورپول و سازلبورگ بودند.

در این شب در گروه E گل‌های محمد صلاح (۲)، اندرو رابرتسون و سادیو مانه برای لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، باعث شد این تیم ۴ بر ۳ سالزبورگ اتریش را شکست دهد. در این گروه ناپولی با ۴ امتیاز پیشتاز است و سالزبورگ و لیورپول هر یک با ۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در گروه F بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به لطف درخشش سوارز ۲ بر ۱ اینترمیلان را شکست داد. دورتموندی ها هم در چک با  ۲ گل اشرف حکیمی از سد اسلاویا پراگ کذشتند و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از آبی اناری ها جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند.

در گروه G زنیت سن پترزبورگ، صدرنشین گروه توانست در خانه با نتیجۀ ۳ بر ۱ مقابل بنفیکا به برتری دست یابد. گل سوم پترزبورگی ها را سردار آزمون در دقیقه ۷۸ بازی به ثمر رساند.  لایپزیش آلمان نیز ۲ بر صفر شکست مقابل میزبان خود المپیک لیون را پذیرفت. در حال حاضر دو تیم زنیت و لیون چهار امتیازی هستند و ردیف‌های اول و دوم گروه را از آن خود کرده اند.

در گروه H نیز باشگاه لیل بازی را ۲- ۱ در خانه مقابل چلسی واگذار کرد و به این ترتیب در قعر جدول جای گرفت. تامی آبراهام و ویلیان زننده گل‌های چلسی بودند. آژاکس آمستردام نیز ۳ بر صفر مقابل والنسیا به پیروزی رسید و جایگاه خود را با شش امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قرعه‌کشی مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ راه پاریسی‌های خوش‌شانس هموارتر است

ساندی تایمز:‌ برگزاری بازی لیورپول-آتلتیکو جان ۴۱ نفر را گرفت

روبیالس در پرونده بوسه اجباری با خطر محکومیت به دو سال و نیم زندان روبرو است