ادامه شکست‌های پرسپولیس، نخستین برد استقلال و استمرار صدرنشینی سپاهان

ادامه شکست‌های پرسپولیس، نخستین برد استقلال و استمرار صدرنشینی سپاهان
Copyright Mehr
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فوتبال پرسپولیس تهران یک بار دیگر در مقابل یک تیم مدعی قهرمانی شکست خورد و استقلال موفق شد بعد از شش هفته به نخستین برد خود دست یابد.

آگهی

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با سومین شکست پرسپولیس و نخستین برد استقلال همراه بود.

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، استقلال تهران در دیداری بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران بالاخره موفق شد به طلسم نبردن‌های خود پایان دهد و به اولین ۳ امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر امسال دست یابد.

آبی پوشان دراین دیدار که روز اشتباهات عجیب و غریب دروازه‌بان تیم سیرجانی بود، موفق شدند با نتیجه ۲-۱ و با گل‌های میلیچ و قائدی حریف قعرنشین خود را شکست دهند. شاگردان استراماچونی که این بار سرمربی ایتالیایی خود را به دلیل محرومیت در کنار زمین نداشتند با این پیروزی توانستند ۶ امتیازی شوند و از پایین جدول فاصله بگیرند.

در دیگر دیدار مهم این هفته، پرسپولیس باز هم در مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی شکست خورد. شاگردان گابریل کالدرون در مشهد در مقابل شهر خودرو قرار گرفتند که درنهایت با گل دقیقه ۹۳ فرشاد فرجی مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شدند. سرخ‌پوشان پرسپولیس در ۶ هفته اخیر در مقابل تراکتورسازی، سپاهان و شهر خودرو شکست خورده بودند.

از سوی دیگر در اصفهان در مصاف دو همشهری سپاهان و ذوب آهن، این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که توانستند بدون سختی، مردان علیرضا منصوریان را با نتیجه ۲-۰ صفر شکست دهند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند. سپاهان با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و بالاتر از تراکتور در صدر جدول قرار گرفت.

تراکتور تبریز هم در استادیوم یادگار این شهر در دیداری نه‌چندان دشوار پارس جنوبی جم را با نتیجه ۱-۰ شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد. شاگردان مصطفی دنیزلی با این پیروزی ۱۴ امتیازی شدند و تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر بعد از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفتند.

بعد از این دو تیم، شهر خودرو با ۱۳ و صنعت نفت با ۱۱ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. از نکات قابل توجه جدول امسال رقابت‌های لیگ برتر ایران، باز نشدن دروازه دو تیم سپاهان و تراکتور سازی تا پایان هفته ششم است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استراماچونی در گفت‌وگو با یورونیوز: نشانه‌ای از حل مشکل با استقلال وجود ندارد

برانکو: پرسپولیس هنوز برای قهرمانی فرصت دارد؛ فعلا امکان بازگشت ندارم

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؛ مربی که در کلاس معرفت به بازیکنان تیم ملی نمره صفر داده بود