گمانه‌زنی‌ها درباره اضافه شدن قابلیت حذف خودکار پیام‌ها در واتس‌اپ

گمانه‌زنی‌ها درباره اضافه شدن قابلیت حذف خودکار پیام‌ها در واتس‌اپ
Copyright Reuters
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اطلاعات درز کرده از واحد تحقیق و توسعه واتس‌اپ، شبکه پیام‌رسان زیرمجموعه فیسبوک، نشان می‌دهد این پیام‌رسان محبوب احتمالا قصد دارد قابلیت حذف خودکار پیغام‌ها را به سیستم خود اضافه کند.

آگهی

اطلاعات درز کرده از واحد تحقیق و توسعه واتساپ، شبکه پیام‌رسان زیرمجموعه فیسبوک، نشان می‌دهد این پیام‌رسان محبوب احتمالا قصد دارد قابلیت حذف خودکار پیغام‌ها را به سیستم خود اضافه کند.

بنابر گزارش وبسایت فناوری WABetaInfo، که به صورت تخصصی به رویدادهای مرتبط با این پیام‌رسان می‌پردازد، تصاویر منتشره نشان می‌دهد واتس‌اپ به طور جدی مشغول کار بر روی این قابلیت است و مراحل تست بتای آن را بر روی تلفن همراه شماری از کاربران آزمایشی آغاز کرده است.

در صورت اضافه شدن این قابلیت، کاربر می‌تواند حذف پیام‌های خود را زمانبندی کند. برای مثال با تنظیم حذف خودکار روی عدد ۵ ثانیه، پیام پس از این مدت از صفحه چت مشترک پاک خواهد شد.

گفته شده است که این امکان در فاز نخست برای گروه‌های موجود در این پیام رسان فعال می‌شود و در فاز بعدی صفحات گفتگوی دونفره را نیز شامل خواهد شد.

قابلیت حذف خودکار پیش از این توسط اسنپ چت، سیگنال و شماری دیگر از سرویس‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی دیده شده بود. با این حال این نخستین بار است که گزارش‌ها از اضافه شدن احتمالی آن به واتس اپ خبر میدهند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حفاظت شدید از پیامها بر روی واتس اپ

ظهور ربات‌های گفتگوگر در اینستاگرام و فیسبوک؛ متا استفاده از هوش مصنوعی را برای همه ممکن می‌کند

قابلیت کم‌تر شناخته شده واتس‌اپ؛ دکمه ارسال را طولانی بفشارید چه اتفاقی می‌افتد؟