با فشار دموکرات‌ها ترامپ به کمپ دیوید رضایت داد

مجموعه گلف دونالد ترامپ در نزدیکی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا
مجموعه گلف دونالد ترامپ در نزدیکی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا Copyright عکس از خبرگزاری فرانسه
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم پیشین خود مبنی بر میزبانی نشست آتی سران گروه هفت در زمین گلف شخصی خود در فلوریدا عقب‌نشینی کرد.

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم پیشین خود مبنی بر میزبانی نشست آتی سران گروه هفت در زمین گلف شخصی خود در نزدیکی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا عقب‌نشینی کرد.

پس از آن که منتقدان دموکرات آقای ترامپ، تصمیم او برای برگزاری نشست سران ۷ کشور ثروتمند جهان را «سوء استفاده از قدرت با هدف پیشبرد منافع شخصی» ارزیابی کردند، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار رشته توئیتی با متهم کردن رسانه‌ها و دموکرات‌ها به «خصومت غیرمنطقی و دیوانه‌وار» با او از تغییر محل برگزاری این نشست خبر داد.

آقای ترامپ احتمال داد که در کمپ دیوید میزبان سران کشورهای عضو گروه ۷ باشد.

کمپ دیوید واقع در ایالت مریلند حدود ۱۰۰ کیلومتر با واشنگتن فاصله دارد و در سال ۲۰۱۲ نیز باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده نشست سران گروه ۷ را در همین منطقه برگزار کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا این روزها به دلیل پیگیری اعضاء دموکرات کنگره برای بررسی اتهام سوء استفاده از قدرت برای اعمال فشار بر اوکراین به منظور بررسی مجدد پرونده فساد مالی فرزند جو بایدن، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای رقابت با آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آستانه استیضاح قرار دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«ترامپ ۸ بار از رئیس جمهوری اوکراین خواست درباره پسر جو بایدن تحقیق کند»

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟