جاذبه‌های اوزاکا؛ دومین شهر بزرگ ژاپن

جاذبه‌های اوزاکا؛ دومین شهر بزرگ ژاپن
نگارش از یورنیوز
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«اوزاکا چهر‌ه‌های گوناگونی دارد. وقتی از روی رودخانه این شهر را تماشا کنید می‌توانید سیمای کلّی آن و محله‌های پر جنب و جوش شهر را ببینید.»

آگهی

این برنامهٔ سفر به ژاپن به گشت و گذار در اوزاکا، دومین شهر بزرگ این کشور می‌پردازد. در کشف جاذبه‌های اوزاکا کاپیتان هیرومی راهنمای ماست.

هیرومی شرح می‌دهد که کشتی‌اش تمام روزهای سال در حرکت است،‌ و هر مسیر رفت و برگشتش بین ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد.

او می‌گوید: «اوزاکا چهر‌ه‌ها و مناظر متفاوتی دارد. وقتی از روی رودخانه این شهر را تماشا کنید می‌توانید سیمای کلّی آن را ببینید. تمامی محله‌های شهر از این نقطه به خوبی دیده می‌شود.»

به تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

اوزاکا دومین شهر بزرگ ژاپن، تلفیق کاملی است از سنت و نوآوری که در سفر به ژاپن نباید تماشای آن را از دست داد. مسیرهای گردشگری زیادی در شهر هست، اما بهترینش مسیری است که در آن می‌توانید معماری مُدرن اوزاکا و پل‌های آن را ببینید و همچنین محله‌های پر جنب و جوش شهر نظیر دوتومبوری را نیز تماشا کنید.

ما در دو نقطهٔ کاملا متفاوت توقفی داریم تا شاهد جادوی این شهر پُرهیاهو باشیم. نخستین ایستگاه ما محلهٔ «نیپون‌باشی» است، جایی برای مشتاقان پویانمایی، بازی‌های ویدئویی، مانگا و کازپِلِی. کازپلی یا «شمایل‌پوشی» عبارت است از ظاهر شدن در لباس و شمایل شخصیت‌های فیلم، پویانمایی، یا داستان مصور.

مردم در مراکز کازپلی در لباس شخصیت‌های فانتزی محبوب‌شان، با هم خوش و بش می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند. بودن در این فضا احساس جالب و متفاوتی هم به شما می‌دهد.

و در آخر هم برای جمع‌بندی راهی تراس آسمان‌خراش اومدا می‌شویم،‌ جایی که منظرهٔ خیره‌کننده‌ای از این شهر زیبا را زیر پایمان می‌بیینیم.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

چشیدن ساکی؛ شراب خدایان باستانی ژاپن