زمان از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران اعلام شد

زمان از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران اعلام شد
Copyright عکس از آسوشیتدپرس
Copyright عکس از آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

توقف دو روزه پروازهای شرکت های هواپیمایی ترکیه به ایران پنجشنبه ۹ شب به وقت محلی استانبول به پایان می‌رسد و نخستین پرواز هواپیمایی ترکیش ساعت ۹:۰۵ دقیقه فرودگاه سبیحا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

آگهی

توقف دو روزه پروازهای شرکت های هواپیمایی ترکیه به ایران ۹ شب پنجشنبه(۹ ژانویه) به وقت محلی استانبول به پایان می‌رسد و نخستین پرواز هواپیمایی ترکیش ساعت ۹:۰۵ دقیقه فرودگاه «صبیحا گوکچن» استانبول را به مقصد ایران ترک می‌کند.

سازمان هواپیمایی ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرده بود که در پی بالا گرفتن تنش میان ایران و آمریکا تمامی پروازهای هواپیمایی ترکیش و پگاسوز به مقصد ایران و عراق را لغو کرده است. همچنین این سازمان اعلام کرد که سایر پروازهای بین‌المللی ترکیه نیز با تغییر مسیر و بودن استفاده از آسمان این دو کشور انجام می‌شود.

این تصمیم سازمان هواپیمایی ترکیه پس از آن اتخاذ شد که ایران در واکنش به حمله هوایی ارتش آمریکا به خودروی حامل قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، بامداد چهارشنبه پایگاه‌های نظامی ایالات متحده را در عراق هدف حمله موشکی قرار داد.

طی دو روز گذشته برخی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی از جمله سنگاپور، مالزی و فرانسه نیز آسمان ایران و عراق را ناامن اعلام کرده و مسیر پروازهای خود را تغییر داده بودند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

صدور مجوز پروازهای ترکیه به ایران؛ زمان آغاز پروازها معلوم نیست

هواپیمای مسافربری پگاسوس در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول چند تکه شد

چند موشک‌ کاتیوشا به منطقه سبز بغداد شلیک شد