رای کنفدراسیون تغییر نکرد؛ استقلال و شهر خودرو باید در امارات میزبان باشند

رای کنفدراسیون تغییر نکرد؛ استقلال و شهر خودرو باید در امارات میزبان باشند
Copyright خبرگزاری فرانسه
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه جدید بازی‌های مرحله پلی آف برای نمایندگان تیم‌های ایرانی را اعلام کرد.

آگهی

کنفدراسیون فوتبال آسیا شهرهای میزبان تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

بعد از صدور حکم محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان امسال در سال جاری، حالا ای اف سی، امارات را به عنوان میزبان تیم‌های استقلال و شهر خودرو مشهد در مسابقات پلی آف معرفی کرد.

بعد از صدور حکم اولیه این کنفدراسیون مبنی بر محرومیت هر چهار تیم ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایران طی نامه‌ای مشترک تهدید کردند در صورتی که در خانه پذیرای رقبا نباشند، حاضر به حضور در رقابت‌ها نیستند و این مسابقات را تحریم خواهند کرد.

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌ای جدید ضمن تغییر زمان برگزاری دیدارهای پلی آف دو تیم استقلال و شهر خودرو کشور امارات را به عنوان میزبان معرفی کرد.

AFC

طبق برنامه جدید و اعلامی ای اف سی، شهر خودرو باید در تاریخ ۲۵ ژانویه در شهر شارجه امارات به مصاف تیم الرفاع بحرین برود و در همان روز، تیم فوتبال استقلال در شهر دبی، میزبان الکویت کویت خواهد بود.

تیم‌های پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی و همچنین سپاهان، نایب قهرمان لیگ، به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شده‌اند اما دو تیم استقلال و شهر خودرو به عنوان دیگر نمایندگان ایران برای حضور در مرحله گروهی، باید ابتدا در مرحله پلی‌آف از سد رقبای خود عبور کنند.

این در حالیست که نمایندگان تیم‌های ایرانی قرار است برای رایزنی‌های بیشتر راهی مالزی شوند تا روز پنجشنبه با مقامات ارشد ای اف سی دیدار کنند.

مسئولان هر چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال و همچنین وزارت ورزش ایران، بر تحریم مسابقات در صورت عدم برخورداری از حق میزبانی تاکید کرده‌اند. برخی از رسانه‌های داخلی پیشتر از رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با جانی اینفانتینو، رئيس فیفا برای حل این مشکل خبر داده بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نمایندگان ایران کوتاه آمدند؛ استقلال و شهرخودرو شنبه در امارات بازی می‌کنند

روایت رویترز از تعهد کتبی ایران به فیفا برای حضور تماشاگران زن در بازیهای لیگ برتر

سرمربی الهلال پس از ثبت رکورد ۲۸ پیروزی متوالی: هنوز وقت جشن گرفتن نیست