وکلای ترامپ در جلسه سنا: دموکرات ها به دنبال ابطال نتیجه انتخابات گذشته هستند

وکلای ترامپ در جلسه سنا: دموکرات ها به دنبال ابطال نتیجه انتخابات گذشته هستند
Copyright عکس از آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یکی دیگر از استدلال های وکلای مدافع رئیس جمهوری ایالات متحده این بود که هدف از تحقیق در مورد مناسبات بین دونالد ترامپ و اوکراین کشف حقیقت نبوده است.

آگهی

وکلای مدافع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در جلسه محاکمه او در مجلس سنا اعضای دموکرات مجلس نمایندگان را متهم کردند که به دنبال ابطال نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ هستند.

پت سیپولونی، مشاور حقوقی کاخ سفید در مورد دموکرات ها گفت: «آنها اینجا هستند تا گسترده ترین دخالتی را که در تاریخ آمریکا در انتخابات صورت گرفته است انجام دهند.»

وی در ادامه خطاب به سناتورها گفت: «ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیافتد.»

یکی دیگر از استدلال های وکلای مدافع رئیس جمهوری ایالات متحده این بود که هدف از تحقیق در مورد مناسبات بین دونالد ترامپ و اوکراین کشف حقیقت نبوده است. به گفته آنها تحقیق مقدماتی برای استیضاح دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان با انگیزه های سیاسی انجام شد تا او از قدرت برکنار شود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هدف وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا در جلسه روز شنبه مجلس سنا مقابله با استدلال های گروهی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان بود که پیش از این در مقابل سناتورها دونالد ترامپ را به «سوءاستفاده از قدرت» متهم کرده بودند.

طراحان استیضاح رئیس جمهوری آمریکا بر این باور هستند که او با درخواست از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین برای تحقیق در مورد جو بایدن از قدرت خود «سوءاستفاده» کرده است.

جو بایدن که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به مدت هشت سال معاون رئیس جمهوری بود اکنون یکی از نامزدهای مطرح حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان ماه) است.

وکلای مدافع دونالد ترامپ از تنها دو ساعت از وقت خود در جلسه روز شنبه استفاده کردند و انتظار می رود بخش عمده ای از دفاعیات خود را در جلسه روز دوشنبه مطرح کنند.

الن درشوویتز، یکی از وکلای مدافع دونالد ترامپ است که قرار است هفته آینده در جریان محاکمه رئیس جمهوری آمریکا در مجلس سنا از او دفاع کند. این در حالی است که او در یکی از کتابهای خود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده از دونالد ترامپ به عنوان یک نامزد «بی ثابت کننده و غیرقابل پیش بینی» یاد کرده است.

وی همچنین در این کتاب از دونالد ترامپ به دلیل پذیرش «تئوری های توطئه که افراط گرایان منشاء آن هستند» انتقاد کرده است.

الن در شوویتز ضمن دفاع از حضورش در میان وکلای مدافع دونالد ترامپ تاکید کرده است که سابقه ای طولانی در دفاع از افرادی دارد که لزوما با عقاید آنها موافق نیست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دموکرات‌ها در سنا: ترامپ را برکنار کنید وگرنه باز خیانت می‌کند

مقررات فرآیند استیضاح ترامپ بعد از ۱۳ ساعت بحث در سنا تصویب شد

هر آنچه از «محاکمه» ترامپ در مجلس سنای آمریکا باید بدانیم