اعتراف همسر سابق جانی دپ به کتک زدن وی در فایل صوتی جنجال‌برانگیز

اعتراف همسر سابق جانی دپ به کتک زدن وی در فایل صوتی جنجال‌برانگیز
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خانم امبر که به عنوان سفیر حقوق زنان و از فعالان عرصه مبارزه با خشونت خانگی شناخته می‌شود در این فایل صوتی می‌گوید: «نمی‌توانم قول بدهم که بار دیگر با تو برخورد فیزیکی نمی‌کنم. گاهی وقت‌ها انقدر عصبانی می‌شوم که کنترلم را از دست می‌دهم.»

آگهی

در یک فایل صوتی که به تازگی به بیرون درز کرده‌ است، امبر هرد، همسر سابق جانی دپ اعتراف می‌کند که او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در این فایل صوتی، صدای امبر هرد بازیگر ۳۳ ساله در حال توصیف یک مشاجره با جانی دپ شنیده می‌شود که می‌گوید: «متاسفم ولی آن سیلی نبود. درست است داشتم تو را میزدم اما مشت نبود... نمی‌دانم این حرکت دستم را چه می‌شد اسم گذاشت ولی در هر صورت الان خوب هستی... من مشت نزدم اما به هر حال داشتم تو را می‌زدم.»

خانم امبر که به عنوان سفیر حقوق زنان و از فعالان عرصه مبارزه با خشونت خانگی شناخته می‌شود در ادامه این فایل صوتی می‌گوید: «نمی‌توانم قول بدهم که بار دیگر با تو برخورد فیزیکی نمی‌کنم. گاهی وقت‌ها انقدر عصبانی می‌شوم که کنترلم را از دست می‌دهم.»

طلاق این زوج هالیوودی پیش از این به دلیل اتهاماتی که امبر هرد وارد کرده بود حاشیه‌های فراوانی را در پی داشت و جانی دپ، این بازیگر سرشناس ۵۶ ساله هالیوودی به دلیل اتهام اعمال خشونت زیر فشار افکار عمومی و رسانه‌های آمریکایی قرار گرفت.

گفتگوی درز کرده جدید بخشی از نوارهای جلسه زوج‌درمانی است که این دو برای حل اختلافاتشان در آن شرکت می کردند. دیلی میل، رسانه‌ بریتانیایی که برای اولین بار محتوای این مکالمات را پخش کرده است، نگفته است که چگونه به این فایل‌های صوتی دسترسی پیدا کرده است. این رسانه تنها اشاره کرده است که فایل‌های صوتی مربوط به گوشی تلفن امبر هرد هستند.

امبر هرد و جانی دپ در فوریه ۲۰۱۶ با یکدیگر ازدواج کردند ولی کمتر از دو سال بعد در اوت ۲۰۱۷ با یک توافق ۷ میلیون دلاری از هم جدا شدند.

امبر هرد در جریان این طلاق جانی دپ را متهم کرده بود که به هنگام یک جر و بحث خانوادگی به سمت او گوشی موبایلش را پرتاب کرده و گوشی به صورت او برخورد کرده است. وی همچنین گفته بود که جانی دپ تحت تاثیر مواد مخدر و الکل بوده است و موی او را کشیده است و به سر و صورتش ضربه زده است.

امبر هرد پیشتر در ماه دسامبر ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست به شرح جزییات خشونت خانگی علیه خود پرداخته بود بی‌آنکه از جانی دپ نام ببرد. جانی دپ در پی این اقدام شکایتی پنجاه میلیون دلاری از وی را تسلیم دادگاه کرد.

بسیاری از هواداران جانی دپ و دنبال‌کنندگان اخبار این زوج متقاعد شده بودند این ستاره هالیوودی، که برای ایفای نقش کاپیتان جک اسپارو در سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب شهرتی جهانی کسب کرده بود، در پرونده اختلاف با همسر سابقش مقصر ردیف اول به شمار می‌رود.

ناظران ابراز نگرانی کرده‌اند که با درز فایل صوتی جدید و مخدوش شدن اظهارات پیشین امبر هرد، اعتبار اظهارات قربانیان واقعی خشونت خانگی بیش از پیش در معرض انکار و ناباوری عمومی قرار گیرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جانی دپ و امبر هرد دوباره در آمریکا به دادگاه می‌روند

اعتراض انجمن سینماگران زن اسپانیا به اعطای جایزه افتخاری به جانی دپ

نگاهی به برخی تلاش‌های زنان در سراسر جهان برای احقاق حقوق خود و شکستن کلیشه‌ها