انتشار ویدئوی بحث‌برانگیز از علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه خبرساز شد

انتشار ویدئوی بحث‌برانگیز از علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه خبرساز شد
Copyright Masoud Akbari/Fars News Agency
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

انتشار ویدئوی کوتاهی از علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس، به همراه شماری از هم تیمی‌هایش در یک کلاب شبانه در نشریات بریتانیایی جنجال ساز شده است و مقامات باشگاه گفته اند در این باره تحقیق خواهند کرد.

آگهی

انتشار ویدئوی کوتاهی از علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس، به همراه شماری از هم تیمی‌هایش در یک کلوپ شبانه در نشریات بریتانیایی جنجال ساز شده و واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است.

به گزارش نشریه ایندپندنت، در این ویدئو که در اسپانیا ضبط شده است علیرضا جهانبخش و سه تن دیگر از بازیکنان تیم برایتون در حال استنشاق دود از درون چند بادکنک دیده می شوند.

ماده محتوای بادکنک‌ها قابل تشخیص نیست، با این حال نشریه سان می گوید استنشاق دود از درون بادکنک شیوه‌ای شناخته شده برای مصرف گاز مونوکسید دی نیتروژن است.

این ماده، موسوم به ماده خنده آور، غالبا به منظور ایجاد حس سرخوشی و توهم مورد استفاده قرار می گیرد.

یک تخمین نشان می دهد سالانه دستکم نیم میلیون بریتانیایی از این ماده استفاده می کنند. بر طبق قوانین بریتانیا خرید و فروش این ماده به منظور استفاده نابجا غیرقانونی است و می تواند تا ۷ سال زندان در پی داشته باشد.

ویدئوی بحث برانگیز برای اولین بار در یک حساب کاربری توییتری که توسط هواداران باشگاه کریستال پالاس گردانده می شود منتشر شده است. باشگاه برایتون در پی انتشار این ویدئو اعلام کرده است که در این باره تحقیق خواهد کرد.

یک سخنگوی این باشگاه گفت: «باشگاه از ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است آگاه است. این مسئله را به صورت داخلی پیگیری خواهیم کرد.»

انتشار این ویدئو با واکنش های مثبت و منفی زیادی در شبکه های اجتماعی روبرو شده است. در حالی که شماری اقدام بازیکنان برایتون را در تعطیلات زمستانی تقبیح کرده اند، شماری دیگر خواهان احترام به تصمیمات شخصی این بازیکنان در اوقات فراغت خود شده اند.

آقای جهانبخش تا کنون درباره این ویدئو اظهارنظری نکرده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

علیرضا جهانبخش در توییتر باشگاه فاینورد تایید کرد: من اینجام!

درخشش ستاره ایرانی ادامه دارد؛ هت‌تریک جهانبخش در مقابل ویتسه

بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوندی رویای زوج سالمند اسکاتلندی را در روزهای آخر زندگی محقق کرد