فرزانه فصیحی رکورد شکست؛ کسب قهرمانی۶۰ متر استانبول با ۷.۲۵ ثانیه

فرزانه فصیحی رکورد شکست؛ کسب قهرمانی۶۰ متر استانبول با ۷.۲۵ ثانیه
Copyright ایرنا
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فرزانه فصیحی در حالی با ۷.۲۵ ثانیه قهرمان ۶۰ متر استانبول شد که پیش از این در مسابقات ۶۰ متر داخل سالن آزاد صربستان با زمان ۷ ثانیه و ۲۹ صدم سهمیه حضور در مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده بود.

آگهی

فرزانه فصیحی، سریعترین بانوی دونده ایرانی در مسابقات دوومیدانی ۶۰ متر داخل سالن استانبول با رکورد ۷ ثانیه و ۲۵ صدم در جایگاه نخست ایستاد و رکورد قبلی‌اش را نیز بهبود بخشید.

فصیحی پیش از این در مسابقات ۶۰ متر داخل سالن آزاد صربستان با زمان ۷ ثانیه و ۲۹ صدم سهمیه حضور در مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده بود.

در پی قهرمانی فرزانه فصیحی در مسابقات ترکیه، کاربردان شبکه های اجتماعی با تبریک به وی از مسئولان ورزشی ایران انتقاد کردند.

در پی رکورد شکنی فرزانه فصیحی در مسابقات صربستان که به هزینه شخصی‌اش انجام شده بود، فدراسیون دو‌ومیدانی ایران با ارسال ایمیلی به فدراسیون دوومیدانی صربستان خواستار تایید رکورد فصیحی شده بود که همین اقدام انتقادات زیادی به دنبال داشت.

پس از این ماجرا ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی ایران با رد این ادعا که فدراسیون خواستار ابطار رکورد فصیحی در صربستان شده است گفت:‌ «درباره ایمیل ارسالی فدراسیون ایران به صربستان باید بگویم چنین چیزی نیست. اینکه گفته شده است ما خواستار ابطال رکورد فصیحی شده‌ایم، صحت ندارد. ادبیات ایمیل اول خوب نبود و بر این اساس یک ایمیل دیگر فرستادیم که فدراسیون صربستان نیز به سادگی پاسخ داد و مشکلی وجود ندارد. هدف از ارسال ایمیل به صربستان، پیگیری مسئله رکورد است.»

ایرج عرب سپس افزوده است که فردی در فدراسیون بدون هماهنگی با وی درخواست ابطال نتیجه فصیحی را کرده است که مورد موافقت ما نبوده است.

کاربردان شبکه های اجتماعی این بار با انتشار ویدئوی قهرمانی فرزانه فصیحی و همچنین تابلوی نتایج که قهرمانی فصیحی را در استانبول نشان می دهد خطاب به فدراسیون دوومیدانی نوشته اند که دیگر نیاز به ارسال ایمیل برای تایید رکورد او نیست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وعده سباستین کو برای تغییر ساختار فدراسیون جهانی دو و میدانی

بری هولیهان: دوومیدانی برای حفظ جایگاه خود باید جدی تر با دوپینگ مبارزه کند

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»