ویروس کرونا در ایتالیا؛ احتمال برگزاری رقابت‌های سری‌آ بدون تماشاگر

استادیوم سن سیرو
استادیوم سن سیرو Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقامات ایتالیایی با گسترش یافتن غیرمنتظره بیماری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشورشان پیشتر چهار مسابقه از رقابت‌های سری‌آ را که قرار بود ابتدای هفته جاری برگزار شود به تعویق انداخته بودند.

آگهی

در پی افزایش شمار جان باختگان مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا، مسئولان فوتبال این کشور از احتمال برگزاری رقابت‌های سری‌آ بدون حضور تماشاگر خبر دادند.

گابریل گراوینا،‌ رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد که از مقامات دولتی کشورش برای برگزاری دیدارهای آتی رقابت‌های سری‌آ بدون حضور تماشاگر استعلام کرده است.

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در صورت موافقت با این درخواست احتمال برگزاری دیدار دو تیم «اینتر میلان» و «لودوگورتس رازگراد»، نماینده کشور بلغارستان در چارچوب مسابقات لیگ اروپا نیز وجود دارد.

آقای گراوینا که پس از شرکت در نشست شورای فدرال رم با خبرنگاران سخن می گفت در این خصوص تصریح کرد: «ما برای برگزاری دیدار اینتر میلان با حریف بلغاری در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا از روبرتو اسپرانازا، وزیر بهداشت استعلام کرده‌ایم.»

وی در ادامه یادآور شد که هنوز منتظر پاسخ وزارت بهداشت به این درخواست هستیم اما آنچه در این خصوص به ما منتقل شده حکایت از موافقت با درخواست مطرح شده دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا همچنین تصریح کرد که درخواست مشابهی برای رقابت‌های پایان هفته جاری سری‌آ به خصوص دیدار حساس میان یوونتوس، صدرنشین فعلی و اینترمیلان، رقیب جدی بیانکونری در این فصل از مسابقات مطرح شده است.

گابریل گراوینا تاکید کرد که در صورت موافقت با این درخواست مسابقات سری‌آ از روز یکشنبه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌‌های تایید شده بیش از دویست مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده و هفت نفر تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

مقامات ایتالیایی با گسترش یافتن غیرمنتظره بیماری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشورشان پیشتر چهار مسابقه از رقابت‌های سری‌آ را که قرار بود ابتدای هفته جاری برگزار شود به تعویق انداخته بودند.

فدراسیون راگبی ایتالیا نیز روز دوشنبه اعلام کرد که کلیه رقابت‌های لیگ قهرمانی این کشور که قرار است پایان هفته جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا در جهان؛ ایتالیا چندین شهر را قرنطینه کرد

تساوی رم در شب مصدومیت آزمون و دیبالا و اخراج لوکاکو

سردار آزمون در رم؛ مهاجم لورکوزن شاگرد مورینیو می‌شود