تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران به مرز سه هزار نفر نزدیک شد

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران به مرز سه هزار نفر نزدیک شد
Copyright ایرنا
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۴۱ نفر در ایران در اثر ابتلا به کوویدـ۱۹ جان باخته اند.

آگهی

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونای ایران اعلام کرد شمار قربانیان ناشی از این ویروس در ایران به ۲۸۹۸ نفر رسیده است. بنا به گفته آقای جهانپور در شبانه روز گذشته ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹جان باخته اند.

همزمان ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور نیزشناسایی شده اند. به این ترتیب تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایران به ۴۴ هزار و ۶۰۶ مورد رسیده است.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد خوشحال است که تاکنون ۱۴۶۵۶ بیمار مبتلا بهبود کامل پیداکرده اند. به گفته دکتر جهانپور ۳۷۰۳ نفر از بیماران مبتلا در وضعیت وخیم در بیمارستان ها بستری هستند.

همزمان حسن روحانی رئيس جمهوری ایران اعلام کرد، محدودیت‌های سختگیرانه که تا ۱۵ فروردین اعلام شده بود تا ۲۰ فروردین ماه تمدید در ایران تمدید می‌شود. آقای روحانی همچنین افزود: «اگرچه هنوز آمارها و گزارش‌های تحلیلی به ستاد نرسیده است و قرار است تا وزارت بهداشت تا ۱۴ فروردین ارسال کند اما ستاد این شرایط سخت گیرانه را تا ۲۰ فروردین ۹۹ تمدید کرد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سخنگوی وزارت بهداشت: پزشکان بدون مرز می‌توانند در ایران به اتباع خارجی خدمات برسانند

نتیجه یک پژوهش علمی: واکسن کووید تأثیری کوتاه مدت بر عادت ماهیانه زنان دارد

انسان‌ها چگونه بدون واکسن زنده‌ ماندند؟