جلسه رهبر و مقامات کره‌شمالی درباره کرونا؛ بدون ماسک و با فاصله اندک

Kim Jong Un
Kim Jong Un Copyright 朝鮮通信社/KCNA via KNS
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مطابق تصاویر منتشر شده از آن، هیچ یک از حاضران از جمله رهبر کره شمالی ماسک به چهره نداشته‌اند و یا با فاصله زیاد از هم نیز ننشسته بوه‌اند.

آگهی

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خواستار اقدامات بیشتر و فراگیرتری برای ایمن نگاه داشتن شهروندان کشورش در برابر ویروس کرونا شد. 

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز یکشنبه خبر داد که رهبر این کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد دولت در مبارزه با ویروس کرونا خواستار اتخاذ تدابیر کامل‌تری برای محافظت از سلامت مردم همزمان با ادامه رونق فعالیت‌های اقتصادی و اجرای برنامه افزایش توانایی‌های دفاعی این کشور شد.

او این اظهارات را در نشست روز شنبه دفتر سیاسی حزب کارگر کره شمالی عنوان کرده؛ نشستی که مطابق تصاویر منتشر شده از آن، هیچ یک از حاضران از جمله رهبر کره شمالی ماسک به چهره نداشته‌اند و یا با فاصله زیاد از هم نیز ننشسته بوه‌اند.

سازمان جهانی بهداشت پیشتر اعلام کرده بود که کره شمالی انجام تست شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا را آغاز کرده و حدود ۵۰۰ نفر را نیز به دلیل دارا بودن علائم بیماری کووید ۱۹ قرنطینه کرده است. با این وجود، این کشور تاکنون هیچ مورد ابتلایی را گزارش نکرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مایک پنس در پاسخ به انتقادها برای نپوشیدن ماسک: کرونا ندارم

کره شمالی مدعی پیشرفت در توسعه موشک‌های مافوق صوت برای حمله به اهداف دوردست آمریکا شد

برای اولین بار از دختر کیم جونگ اون به عنوان «رهبر ارشد» نام برده شد