لیگ قهرمانان اروپا؛ از گلزنی سردار آزمون تا شکست مدافع عنوان قهرمانی

لیگ قهرمانان اروپا؛ از گلزنی سردار آزمون تا شکست مدافع عنوان قهرمانی
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گل زنیت سن پترزبورگ را سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند. آزمون دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد در شروع نیمه دوم زمین را ترک کند.

آگهی

در جریان بازیهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب چندین دیدار برگزار شد و در مهمترین آنها چلسی یا یک گل مغلوب والنسیا شد. تک گل این دیدار گروه اچ را رودریگو در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند. در بازی دیگر این گروه آژاکس با سه گل لیل را در فرانسه شکست داد و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر گروه قرار گرفت.

اما در گروه «ای»، ناپولی در یک دیدار حساس موفق شد لیورپول مدافع عنوان قهرمانی را با دو گل دقایق پایانی مرتنز (از روی نقطه پنالتی) و فرناندو شکست دهد و سه امتیازی شود. در دیدار دیگر این گروه ردبول سالزبورگ اتریش، تیم خنک را گل باران کرد و در خانه با نتیجه ۶ بر ۲ از سد حریف بلژیکی عبور کرد. در این دیدار ارلینگ هالند هت تریک کرد.

در نهایت در گروه اف، آبی و اناری های بارسا امتیازها را با دورتموندی ها تقسیم کردند. دیدار این دو تیم قدرتمتد گلی در بر نداشت. در بازی دیگر این گروه، تیم اینتر میلان به تساوی یک بر یک اسلاویا پراگ رضایت داد. 

در گروه جی هم لایپزیش با نتیجه ۲ بر ۱ از سد بنفیکای پرتغال عبور کرد. در همین گروه نیز المپیک لیون و زنیت روسیه یک بر یک مساوی زمین را ترک کردند. گل زنیت سن پترزبورگ را سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند. آزمون دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد در شروع نیمه دوم زمین را ترک کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا در اردوی تیم ملی؛ حذف نوراللهی و ابهام در وضعیت آزمون در آستانه بازی با عراق

سردار آزمون به لیون فرانسه می‌پیوندد

از آمار خیره کننده سردار تا گل های پدیده ۲۰ ساله باشگاه زوریای اوکراین، اللهیار صیادمنش