لیگ قهرمانان اروپا؛ از طوفان باواریایی در لندن تا توقف شاگردان زیدان در برنابئو

لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا Copyright رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بایرن مونیخ که شبی رویایی را در لندن سپری می کرد در ده دقیقه پایانی سه بار دیگر باز هم توسط سرژ گنابری و لواندوفسکی توپ را به دروازه تاتنهام دوخت تا آتش بازی باواریایی ها در لندن تکمیل شود.

آگهی

هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام هشت مسابقه استارت خورد. توقف خانگی رئال مادرید و پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل تاتنهام مهمترین اتفاق های شب نخست رقابت های هفته دوم بود.

در گروه A این مسابقات رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل تیم کلوب بروژ متوقف شد. شاگردان زیدان در این دیدار که در سانتیاگو برنابئو و مقابل تماشاگران خودی انجام شد به نتیجه تساوی ۲ به ۲ مقابل حریف بلژیکی رضایت دادند.

نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. سفید پوشان مادریدی که در نخستین بازی نیز شکست سنگینی را مقابل پاری سن ژرمن متحمل شده بودند در نیمه دوم به خود آمدند و با دو گل سرخیو راموس و کارلوس کاسمیرو در نهایت از یک شکست دیگر گریختند تا با یک امتیاز از این مسابقه چشم به دیدارهای بعدی بدوزند.

در این گروه گالاتاسرای که از پاری سن ژرمن میزبانی می کرد با نتیجه صفر به یک از میهان خود شکست خورد.

تحقیر تاتنهام در خانه

در گروه B تاتنهام و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلمانی با نتیجه ۷ بر ۲ موفق شد پیروز از میدان خارج شود. باواریایی ها که در بازی نخست ستاره سرخ بلگراد را با سه گل از پیش رو برداشته بودند در دومین مسابقه نیز سه امتیاز حساس را از دیدار خارج از خانه مقابل شاگردان مائوریسیمو پوچتینو دریافت کردند تا با شش امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرند.

اف سی هالیوود که دقیقه دوازده مسابقه دروازه اش را باز شده می دید تنها سه دقیقه زمان نیاز داشت تا با گل جاشوا کیمیچ به گل تساوی دست یابد. شاگردان نیکو کواچ دقیقه ۴۵ با گلزنی لواندوفسکی برتری را آغاز کردند تا این برتری با گل های دقیقه سرژ گنابری در دقایق ۵۳ و ۵۵ ادامه یابد. هری کین در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی برای تاتنهام گلزنی کرد تا اختلاف تیم میزبان با بایرنی ها کم تر شود.

بایرن مونیخ که شبی رویایی را در لندن سپری می کرد در ده دقیقه پایانی سه بار دیگر باز هم توسط سرژ گنابری و لواندوفسکی توپ را به دروازه تاتنهام دوخت تا آتش بازی باواریایی ها در لندن تکمیل شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه غیر قابل پیش بینی ۷ بر ۲ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه ستازه سرخ بلگراد موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میهمان خود المپیاکوس یونان را شکست دهد.

من‌‌سیتی شش امتیازی شد

در گروه C آتالانتا، یکی از نمایندگان ایتالیا و شاختار دونتسک از اوکراین دیگر دیدار این گروه را انجام دادند که در پایان تیم اوکراینی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد حریف ایتالیایی بگذرد و به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست پیدا کند.

منچستر سیتی در دیگر دیدار این گروه با نتیجه ۲ بر صفر از سد دیناموزاگرب گذشت تا سه امتیاز برد خانگی را به نام خود ثبت کند. رحیم استرلینگ و فودن در دقایق ۶۶ و ۹۵ برای سیتی گلزنی کردند.

نخستین برد بانوی پیر

اما درگروه D یوونتوس به نخستین پیروزی خود در رقابت های مرحله گروهی دست یافت. بانوی پیر که در نخستین مسابقه این مرحله با نتیجه تساوی ۲ به ۲ مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شده بود در دیدار خانگی مقابل بایرلورکوزن آلمان ۳ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

گونزالو ایگواین، فدریکو برناردسکی و کریستیانو رونالدو گلزنان بیانکونری در این دیدار بودند.

لوکوموتیو مسکو در دیگر دیدار این گروه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که در پایان با نتیجه صفر به ۲ مقابل میهان خود شکست خورد.

در ادامه رقابت های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان چهارشنبه شب نیز هشت مسابقه انجام خواهد شد که در مهمترین آنها لیورپول پس از شکست هفته نخست مقابل ناپولی به مصاف سالزبورگ می رود. بارسلون و اینترمیلان نیز در یکی دیگر از مسابقات جذاب و دیدنی شب دوم رو در روی یگدیگر قرار می گیرند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پاری سن‌ژرمن و رئال مادرید هم‌گروه شدند

لیورپول برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

پل پوگبا پس از اعلام حکم محرومیت ۴ ساله به دلیل دوپینگ: دل‌شکسته، شوکه و غمگینم