برانکو: پرسپولیس هنوز برای قهرمانی فرصت دارد؛ فعلا امکان بازگشت ندارم

برانکو: پرسپولیس هنوز برای قهرمانی فرصت دارد؛ فعلا امکان بازگشت ندارم
Copyright Mehr
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برانکو ایوانکوویچ در گفتگوی اختصاصی با یورونیوز فارسی می‌گوید سرخ‌پوشان می‌توانند تا پایان فصل فاصله ۵ امتیازی با صدر جدول را جبران کنند.

آگهی

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با یورونیوز می‌گوید به دلیل برنامه‌های شخصی برنامه‌ای برای بازگشت به این تیم ندارد.

سرمربی کروات در این گفتگو با اشاره به نتایج نه چندان خوب پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ ایران افزود: «درست است که آنها نتایج خوبی نگرفته‌اند و این به تحلیل نیاز دارد اما من نمی‌توانم در این خصوص نظر دهم چرا که در درون تیم نیستم و بازی‌های پرسپولیس را هم در این چند هفته تماشا نکرده‌ام. بنابراین من اطلاع دقیقی از وضعیت تیم ندارم و نمی‌توانم نظر چندانی در خصوص وضعیت کنونی پرسپولیس بدهم.»

سرمربی پیشین تیم الاهلی عربستان همچنین با اشاره به پتانسیل بالای پرسپولیس اظهار داشت: «در درجه اول باید توجه کنیم که پرسپولیس تیم و بازیکنان خوبی دارد و آنها برای هماهنگی تنها به زمان بیشتر احتیاج دارند. ضمن اینکه در حال حاضر فاصله پرسپولیس با صدر جدول تنها ۵ امتیاز است و ۶ هفته از مسابقات گذشته و ۲۴ مسابقه دیگر باقی مانده. بنابراین زمان کافی برای جبران این فاصله و تکرار قهرمانی وجود دارد.»

این مربی پرافتخار در تاریخ پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به احتمال بازگشت او روی نیمکت سرخ‌پوشان گفت: «در حال حاضر امکان بازگشت من به پرسپولیس وجود ندارد. چرا که من برنامه‌هایی دارم و اینجا هم [در عربستان سعودی] مشکلاتی هست که باید آنها را حل کنم. من ۴ سال فوق‌العاده در ایران داشتم که در آن روابط بسیار عالی با تماشاگران، با باشگاه و بازیکنان سپری کردم و واقعا بهترین دوران در زندگی من بود اما با این وجود در حال حاضر امکان بازگشت به پرسپولیس وجود ندارد.»

تیم فوتبال پرسپولیس که امسال با مربی‌گری گابریل کالدرون آرژانتینی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده، برخلاف سالهای گذشته عملکرد چندان موفقی نداشته و بعد از ۶ بازی با کسب تنها ۳ پیروزی و ۴ شکست در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

از سوی دیگر برانکو ایوانکوویچ که در جدایی پر حاشیه از سرخپوشان جدا و راهی الاهلی عربستان خیلی زود با کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادامه شکست‌های پرسپولیس، نخستین برد استقلال و استمرار صدرنشینی سپاهان

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟