"گروگانها احتمالا قبل از حمله پلیس به فروشگاه یهودی کشته شده بودند"

"گروگانها احتمالا قبل از حمله پلیس به فروشگاه یهودی کشته شده بودند"
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ساعاتی پس از پایان دو عملیات بی سابقه گروگانگیری در فرانسه، فرانسوا مولن، دادستان پاریس، به تشریح جزئیات بیشتر این عملیات پرداخت. او با اشاره به

آگهی

ساعاتی پس از پایان دو عملیات بی سابقه گروگانگیری در فرانسه، فرانسوا مولن، دادستان پاریس، به تشریح جزئیات بیشتر این عملیات پرداخت.

او با اشاره به عملیات پلیس در فروشگاه یهودی و تهدید گروگانگیر به کشتن همه گروگانها، گفت: “ با در نظر گرفتن وضعیت اجساد گروگانها و اقدام احمدی کولیبالی در اعلام به یک شبکه تلویزیونی که چهار نفر را کشته و البته به شرط آن که کالبد شکافی اجساد هم آن را تایید کند، می توان فرض را بر این داشت که هیچ یک از گروگانها در زمان حمله پلیس کشته نشده اند. این افراد احتمالا پس از آن که این تروریست وارد سوپر مارکت شد کشته شدند.”

او همچنین ضمن انتقاد از اقدام رسانه ها در بر ملا کردن هویت مظنونان حمله به دفتر مجله “شارلی ابدو“، گفت:” معرفی برادران کوآشی توسط بسیاری از رسانه ها، باعث از بین رفتن امیدهای ما برای غافل گیر کردن افرادی شد که به دنبال آنها بودیم. برای همین ما در ساعت سه صبح تصمیم گرفتیم از کسانی که آنها را دیده بودند بخواهیم با ما تماس بگیرند.”

دادستان پاریس همچنین از بازداشت شانزده نفر که غالبا از نزدیکان و بستگان این تروریستها هستند خبر داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

در گرماگرم افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، فرانسه امنیت شب تحویل سال نوی المپیکی را تشدید می‌کند

جزئیات حمله پاریس؛ تحقیقات آلمان و فرانسه در مورد چاقوکشی آرمان رجب‌پور و قصور روانپزشکی

افشای هویت عامل حمله مرگبار در پاریس؛ «آرمان رجب‌پور میاندوآب» کیست؟