فراهم شدن امکان بازفروش بلیت های مسابقات المپیک ریو دو ژانیرو

فراهم شدن امکان بازفروش بلیت های مسابقات المپیک ریو دو ژانیرو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

برگزارکنندگان بازی های المپیک ریو برنامه بازفروش بلیت های این مسابقات را به اجرا گذاشتند.

آگهی

برگزارکنندگان بازی های المپیک ریو برنامه بازفروش بلیت های این مسابقات را به اجرا گذاشتند. به این ترتیب افرادی که پیش از این اقدام به تهیه بلیت این بازی ها کرده اند و اکنون مایل به فروش آن هستند می توانند از خدمات اینترنتی فراهم شده استفاده کنند.

با این حال برخی از دارندگان بلیت ها ترجیح می دهند بلیت هایشان را در بازار سیاه به فروش برسانند.

یکی از فروشندگان بلیت های رقابت های المپیک می گوید: «وقنی بلیت هایتان را برای بازفروش بر روی سایت رسمی می گذارید، اگر ظرف سه روز به فروش نرسند آنها بلیت تان را نگه می دارند و پولی به شما پرداخت نمی شود. ما اینجا تلاش می کنیم آنها را بفروشیم تا ضرر نکنیم.»

در همین حال بسیاری از هواداران تیم ها و همچنین گردشگران خارجی اوقات خود را علاوه بر ورزشگاه ها، در غرفه کشورهای خود در دهکده المپیک می گذرانند. اکثر این غرفه ها فضایی شاد و فرح بخش دارند.

یک شهروند هلندی در غرفه این کشور در دهکده المپیک می گوید: «برای ما اینجا مانند تکه ای از کشورمان در برزیل می ماند. برایمان وقت استراحت است و فرصتی است تا کمی هلندی صحبت کنیم زیرا تمام روز تلاش می کنیم با همه انگلیسی حرف بزنیم اما کسی ما را نمی فهمد.»

دستکم ده کشور اقدام به برپایی غرفه خود در دهکده المپیک کرده اند. سنت شکل گیری این غرفه ها به بازی های المپیک سال ۱۹۹۲ در بارسلون بر می گردد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کارناوال رقص سامبا در ریو دوژانیروی برزیل، فوریه ۲۰۲۴

ضرب طبل‌ها و رقص تن‌ها در کارناوال ۲۰۲۴ ریودوژانیروی برزیل

تصاویر جشن و شادی در آستانه برگزاری کارناوال ریودوژانیرو؛ رقص جارو برگزار شد