خداحافظی استیون جرارد ستاره سابق لیورپول از دنیای فوتبال

خداحافظی استیون جرارد ستاره سابق لیورپول از دنیای فوتبال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

استیون جرارد، هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و از اسطوره های باشگاه لیورپول پس از دو فصل بازی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا، ام.

آگهی

استیون جرارد، هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و از اسطوره های باشگاه لیورپول پس از دو فصل بازی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا، ام. ال . اس روز پنجشنبه به طور رسمی به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ستاره اسبق تیم لیورپول در سال ۲۰۱۵ از این تیم جدا شد و به تیم لس آنجلس گلکسی در آمریکا پیوست. او در این تیم طی ۳۹ مسابقه تنها ۵ گل به ثمر رساند.

جرارد تصمیم برای کناره گیری از فوتبال را اینگونه توضیح می دهد: «دوران فوق العاده ای را در فوتبال سپری کردم و از تمام مربیان و هم تیمی هایم بسیار آموختم. این تجربه را برای خودم نگه می دارم و از آن استفاده می کنم. زیرا گرچه برای زندگی به انگلستان باز می گردم اما مطمئنا این پایان ارتباط من با فوتبال نخواهد بود. در طول هفته ها و ماه های آینده دغدغه های بسیاری خواهم داشت. مطمئنم در آینده بخشی از فوتبال خواهم بود.»

جرارد در بیش از ۷۰۰ مسابقه با پیراهن لیورپول به میدان رفت و به مدت دوازده سال بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. ستاره سابق و ۳۶ ساله تیم لیورپول به رغم کسب افتخارات بسیار با این تیم از جمله قهرمانی چمپیونز لیگ در سال ۲۰۰۵ پس از برد دراماتیک مقابل آ. ث میلان، هیچگاه نتوانست با لیورپول جام قهرمانی در لیگ جزیره را بالا ببرد.

کاپیتان سابق لیورپول به مدت چهارده سال عضو تیم ملی فوتبال انگلیس بود و طی ۱۱۴ مسابقه برای این تیم ۲۱ گل به ثمر رساند. جرارد پس از جام جهانی برزیل در سال ۲۰۱۴ که طی آن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را نیز بر بازو داشت، از بازی های ملی خداحافظی کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

وین رونی: در دوران جوانی آنقدر الکل می‌نوشیدم که بی‌هوش می‌شدم

افشاگری‌های تلخ دله‌ آلی؛ از آزار جنسی در کودکی تا بازپروریِ دوران اعتیاد