Eventsمناسبت ها
Loader

Find Us

FlipboardInstagramLinkedinTelegram
Apple storeGoogle Play store
آگهی

روسیه به سربازانش برای منهدم کردن تانک‌های آلمانی و خودروهای زرهی آمریکایی پاداش ویژه پرداخت می‌کند

تانک لئوپارد آلمان
تانک لئوپارد آلمان Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

وزارت دفاع روسیه می‌گوید سربازان روسی که بتوانند تانک‌های لئوپارد ساخت آلمان و خودروهای زرهی آمریکایی مورد استفاده از سوی ارتش اوکراین را منهدم کنند پاداش ویژه دریافت می‌کنند.

آگهی

این وزارتخانه می‌گوید این بخشی از یک طرح پاداش گسترده‌تر است که بر اساس آن بیش از ۱۰ هزار نظامی روسی از زمان شروع جنگ پاداش‌های فردی دریافت کرده‌اند. 

این وزارتخانه در ادامه گفت: «در حال حاضر بر اساس گزارش فرماندهان میدانی روسیه، ما پرداخت‌هایی به سربازان نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انجام می‌دهیم که بتوانند در جریان عملیات نظامی تانک‌های لئوپارد و همچنین خودروهای زرهی جنگی ساخت ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای ناتو را منهدم نمایند.»

در همین رابطه سرگی شویگو، روز یکشنبه مدال «ستاره طلایی قهرمان روسیه» را به سربازانی اعطا کرد که به گفته مسکو تانک‌های لئوپارد و خودروهای جنگی بردلی ساخت آمریکا را که توسط اوکراین مورد استفاده قرار می‌گرفت منهدم کردند.

این وزارتخانه گفت که تا ۳۱ ماه مه، در مجموع ۱۰ هزار و ۲۵۷ سرباز برای انهدام بیش از ۱۶ هزار قلم تجهیزات نظامی اوکراینی و غربی پاداش دریافت کرده‌اند. به گفته مقام‌های دولتی منهدم کردن یک خودروی زرهی دشمن ۵۰ هزار روبل معادل ۵۹۶ دلار آمریکا و انهدام یک تانک پاداشی ۱۰۰ هزار روبلی معادل چیزی حدود ۱۲۰۰ دلار آمریکا دارد. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

همچنین خلبانان نظامی و اپراتورهای پدافند هوایی برای انهدام هر هواپیما یا هلیکوپتر اوکراینی مبلغ ۳۰۰ هزار روبل روسیه پاداش دریافت می‌کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا برغم وعده تحریم‌های فلج کننده سالانه یک میلیارد دلار به برنامه هسته‌ای روسیه تزریق می‌کند

افسر نظامی اروپایی: ضد حمله اوکراین علیه ارتش روسیه «ماموریتی انتحاری» است

ضد حمله اوکراین؛ نبرد در مناطق تحت اشغال روسیه چگونه پیش می‌رود؟