گاتزتا دلو اسپورت: طارمی تنها یک قدم با آث میلان فاصله دارد

طارمی با پیراهن پورتو در مقابل آث میلان
طارمی با پیراهن پورتو در مقابل آث میلان Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده است که مهدی طارمی و باشگاه آث میلان هر لحظه به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

آگهی

این روزنامه ایتالیایی در گزارشی می‌گوید مسئولان باشگاه پرافتخار ایتالیایی سه‌شنبه شب پیشنهاد جدید خود را بصورت رسمی به باشگاه پورتو ارائه کرده‌اند؛ پیشنهادی که امیدواری زیادی وجود دارد که مورد قبول باشگاه پرتغالی قرار گیرد. 

بر اساس این گزارش پیشنهاد پایه روسونری برای جذب مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس به ۱۵ میلیون یورو رسیده است. ضمن اینکه این مبلغ می‌تواند با محقق شدن بندهایی به ۲۰ میلیون یورو هم برسد. 

گاتزتا نوشته است که پیشنهاد میلانی‌ها رضایت نسبی مسئولان پورتو را جذب کرده اما آنها علاقمند هستند که میلان کمی به این مبلغ اضافه کند و تلاش‌های خود را برای جذب طارمی افزایش دهد. 

علاوه بر گاتزتا، چند نفر از خبرنگاران سرشناس ایتالیایی هم از پیشرفت قابل توجه مذاکرات میان پورتو و میلان خبر دادند و احتمال پیوستن او به دومین تیم باشگاهی پرافتخار اروپا را بسیار زیاد دانسته‌اند.

این در حالیست که میلانی‌ها به صورت شخصی با طارمی به توافق رسیده‌اند و احتمالا قراردادی سه ساله در انتظار مهاجم شماره ۹ تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. 

در صورتی که این انتقال صورت گیرد، طارمی نخستین بازیکن ایرانی خواهد بود که افتخار پوشیدن پیراهن باشگاه آث میلان را به دست خواهد آورد. 

هفته گذشته سردار آزمون، زوج طارمی در خط حمله تیم ملی ایران به باشگاه آث رم پیوست و در صورتی که انتقال طارمی نهایی شود، رقابت این دو بازیکن در رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا دیدنی خواهد بود. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

در چارچوب هفته سوم بازی‌های لیگ ایتالیا، روز جمعه دو تیم رم و میلان در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر می‌روند و احتمال کمی وجود دارد که آزمون و طارمی خیلی زود در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال به میلان در آستانه منتفی شدن؛ طارمی پول بیشتر خواست

پیشنهاد تازه میلان برای مهاجم پورتو؛ طارمی به قرمز و مشکی‌ها می‌پیوندد؟

مهدی طارمی آقای گل لیگ پرتغال شد