یک امتیاز ارزشمند، غنیمت پرسپولیس از ریاض؛ رونالدو دوباره در گلزنی به قرمزها ناکام ماند

تصویری از دیدار رفت پرسپولیس و النصر
تصویری از دیدار رفت پرسپولیس و النصر Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پرسپولیس در دیدار با النصر عربستان توانست حریف را در خانه خود متوقف کند هرچند سرخ‌پوشان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی را از دست دادند.

آگهی

بازی حساس دو تیم پرسپولیس و النصر از همان ابتدا پر حادثه آغاز شد و روی حرکت کریستیانو رونالدو، در دقیقه ۲، داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. اما رونالدو بلافاصله با تکان دادن دست خود به داور اعلام کرد که خطایی صورت نگرفته است. اتفاقی که مشخص نیست از روی حرکت جوانمردانه فوق ستاره پرتغالی صورت گرفت یا او برای جلوگیری از دریافت کارت زرد به دلیل تمارض تصمیم گرفت به داور اعلام کند که خطایی روی او صورت نگرفته است. 

به هر ترتیب ما نینگ، داور چینی با مراجعه با دوربین کنار زمین و کمک گرفتن از VAR در نهایت تصمیم خود را تغییر داد و رای به ادامه بازی داد. 

در ادامه و در دقیقه ۱۷ بازی لاجامی بازیکن النصر روی تکل خشن روی پای میلاد سرلک کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد. سرلک که خود در بازی رفت با دریافت کارت قرمز پرسپولیس را ۱۰ نفره کرده بود، در این مسابقه کار خود را جبران کرد و باعث اخراج بازیکن حریف شد. 

در دقایق باقی‌مانده در نیمه نخست شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند بازی را نسبتا به دست بگیرند و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت بازی در ۴۵ دقیقه اول با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم پرسپولیس بسیار تهاجمی‌تر از نیمه نخست به میدان رفت و چندین بار می‌توانست به گل برسد که هر بار شهاب زاهدی این موقعیت‌ها را از دست داد. 

در نهایت با وجود موقعیت‌های فراوانی که سرخ‌پوشان روی دروازه النصر ایجاد کردند در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید و پرسپولیس نتوانست در این مسابقه به پیروزی دست یابد. با این تساوی پرسپولیس در پایان هفته پنجم ۸ امتیازی شد و همچنان برای صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم دوم شانس خواهد داشت. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

پرسپولیسی‌ها در هفته پایانی در حالی باید در خانه میزبان الدحیل قطر باشند که حریف دیگر بختی برای صعود به مرحله حذفی ندارد و پرسپولیس در صورت پیروزی و البته با توجه به نتایج دیگر تیم‌های دوم در منطقه غرب آسیا می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر به مرحله بعد راه یابد.

دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان اصفهان نیز دوشنبه شب موفق شد تا نیروی هوایی عراق را با یک گل شکست دهد و با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم گروه سی قرار گیرد و همچنان از شانس صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها برخوردار باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند

حرکت جنجالی رونالدو در لیگ عربستان؛ ستاره پرتغالی النصر در خطر محرومیت قرار گرفت

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند