مقام فلسطینی در تهران: پس از حمله به اسرائيل، اسامی جاسوسان داخل ایران به دست نیروهای مقاومت افتاد

ناصر ابوشریف
ناصر ابوشریف Copyright خبرگزاری تسنیم
Copyright خبرگزاری تسنیم
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» در ایران می‌گوید پس از حمله حماس به اسرائيل در روز ۷ اکتبر، نیروهای این گروه سرورهای اطلاعاتی اسرائيل را به داخل غزه آورده‌اند.

آگهی

خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران در گزارشی به نقل از این مقام فلسطینی همچنین اضافه کرده که در این سرورها «نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوسان داخل جمهوری اسلامی» نیز وجود داشته است. 

ابوشریف این اظهارات را در نشستی در تهران که با حضور مقام‌هایی از وزارت امور خارجه ایران برگزار شده مطرح کرده است. مشخص نیست ادعای این مقام فلسطینی تا چه اندازه قابل اتکا است اما از ابتدای حمله گروه حماس به اسرائيل هیچ یک از مقام‌های این گروه فلسطینی اظهار نظری در این خصوص نداشته‌اند. 

همچنین مقام‌های ایران که حمله حماس به اسرائيل را عملیاتی بسیار موفقیت آمیز با دست‌آوردهای فراوان خوانده‌اند تاکنون اشاره‌ای به این موضوع و دسترسی به سرورهای اطلاعاتی اسرائيل نکرده‌اند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

حمله گروه حماس به اسرائيل روز ۷ اکتبر در وضعیت غافلگیری نیروهای امنیتی این کشور صورت گرفت و طی آن دست‌کم ۳ هزار موشک به اسرائيل شلیک شد و پس از آن نیروهای فلسطینی با شکستن دیوار غزه و اسرائيل به پایگاه‌های نظامی این کشور حمله کردند. در این عملیات دست‌کم ۲۶۰ اسرائيلی در یک جشنواره موسیقی محلی از سوی نیروهای حماس کشته شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چرا سازمان‌های جاسوسی و امنیتی اسرائیل نتوانستند حملات حماس را پیش‌بینی کنند؟

اعضای یک شبکه جاسوسی اسرائیل در فرودگاه بیروت دستگیر شدند

حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس را دریافت کردیم